فروش مغز بادام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز بادام ایرانی

Heap of brown nuts on the table


فروش مغز بادام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام تازه ایرانی را بصورت خام به مشتریان عزیز ارائه می دهد مغز بادام از مقوی ترین خشکبارهای ایرانی است.

فروش مغز بادام ایرانی

بادام از محبوبترین انواع خشکبار و عضو ثابت آجیل های ایرانی است مغز بادام حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که از املاح ضروری برای سلامت بدن به شمار می آید.

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از بادام کاغذی،بادام سنگی،بادام ربیع و بادام مامایی. هر یک از انواع بادام بصورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود قیمت خرید مغز بادام از بادام با پوست بیشتر است زیرا در خرید مغز بادام احتمال پوکی و خرابی وجود ندارد از طرفی نیز می توان کیفیت و طعم بادام را تست کرد.

قیمت مغز بادام با توجه به نوع،سایز و تازگی آن محاسبه می شود هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد به طور کلی قیمت مغز بادام مناسب و متعادل با سطح درآمد اقشار مختلف جامعه است از این رو میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از شرکت هایی است که در زمینه خرید،فروش و صادرات انواع بادام و مغز بادام در ایران فعالیت می نماید کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت دست اول و با قیمت مناسب در هر حجمی در اختیار مشتریان قرار داده می شود محصولات شادیز بصورت کاملا تضمینی به خریداران عزیز ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام ایرانیفروش مغز بادامفروش مغز بادام ایرانیمغز بادام ایراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *