فروش مغز بادام مامایی تازه شهرکرد و سامان _ بازرگانی شادیز

فروش مغز بادام مامایی تازه

فروش مغز بادام مامایی تازه شهرکرد و سامان _ بازرگانی شادیز تامین کننده بدون واسطه مغز بادام مامایی به صورت عمده در ایران می باشد.

فروش مغز بادام مامایی تازه شهرکرد و سامان

مغز بادام مامایی یکی از تجاری ترین انواع مغز بادام تولید شده در کشور می باشد. مغز این بادام از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین انواع مغز بادام تولید شده در ایران و حتی جهان است.

مشخصات مغز بادام مامایی

بادام مامایی یکی از نمونه های مرغوب بادام سنگی است که پوست استخوانی بسیار مستحکمی دارد. این نوع بادام بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه و سایر کشور ها صادر می گردد.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود مانند شهرستان بن و سامان تولید می گردد.استان چهار محال بختیاری به دلیل برخورداری از آب و هوا مساعد و خاک حاصلخیز مرغوب ترین انواع بادام را در کشور تولید می کند.

بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. مغز این بادام بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. مغز بادام مامایی رنگ روشن طلایی رنگی دارد . طعم این بادام شیرین است و درصد تلخی آن صفر می باشد.

علاوه بر کیفیت بالا، بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد و از مغزهای با ارزش در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی و هم چنین مصارف خوراکی به شمار می آید. از مغز بادام مامایی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی

قیمت مغز بادام مامایی مانند دیگر انواع مغزها با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود. یعنی هر چه سایز بادام درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی گریدهای مختلفی دارد و معمولا به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز با همکاری تولید کنندگان اصلی این محصول،بهترین مغز بادام مامایی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات هم چنین دریافت  مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

فروش مغز بادام مامایی تازهفروش مغز بادام مامایی تازه سامانفروش مغز بادام مامایی تازه شهرکردفروش مغز بادام مامایی شهرکرد و سامانقیمت مغز بادام ماماییمشخصات مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی تازهمغز بادام مامایی تازه شهرکرد و سامانمغز بادام مامایی شهرکرد و سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *