فروش مغز پسته پوست گیری شده در عراق _ بازرگانی شادیز

فروش مغز پسته پوست گیری شده در عراق

فروش مغز پسته پوست گیری شده در عراق _ بازرگانی شادیز مغز پسته پوست گیری شده سبز را در حجم های بالا در بازار عراق به فروش می رساند.

فروش مغز پسته پوست گیری شده در عراق

مغز پسته پوست گیری شده سبز ایران یکی از محصولات پر طرفدار در عراق است. صادرات این محصول با قیمت مناسب در بازار عراق حجم فروش قابل توجهی دارد.

مغز پسته هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، تولید استان خراسان است.زیرا محصول این منطقه از نظر قیمت بسیار مناسب است از این رو طرفداران بسیاری دارد.

مغز پسته پوست گیری شده سبز خراسان

بازار مغز پسته در عراق بسیار رقابتی و در حجم بالا می باشد. این محصول هم در بخش کرد نشین و هم در قسمت های جنوبی عراق خریدار های زیادی دارد.

مغز پسته در عراق برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از محصولاتی که در این بازار فروش پر رونقی دارد مغز پسته سبز است. مغز پسته سبز دو پوست شده به دلیل رنگ سبز و زیبا بیشتر مورد توجه تجار و خریداران عراقی است.

برای تولید این محصول با قیمت مناسب باید از محصولاتی استفاده کرد که قیمت اولیه آن ها پایین است. مغز پسته هایی که در استان خراسان تولید می شود که به آن ها شکم سبز یا دل سبز گفته می شود. این محصولات ظاهر زیبایی ندارند اما داخل آن ها کاملا سبز و خوش رنگ است. با پوست گیری این محصولات، مغز پسته ای مناسب با رنگ خوب و ظاهر زیبا آماده فروش در بازارهای صادراتی می گردد.

این نوع مغز پسته به دلیل داشتن قیمت مناسب خریداران زیادی در کشور عراق و پاکستان دارد. بهترین گزینه برای خرید این محصول شرکت های تولید کننده مغز و مجموعه هایی هستند که کلیه مراحل شکست، پوست گیری و سورت لیزری را انجام می دهند.

فروش عمده مغز پسته سبز شادیز

فروش مغز پسته پوست گیری شده در عراق

یکی از فعالان حوزه تولید و فروش مغز پسته در ایران مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز است.

این مجموعه با دارا بودن چندین ترمینال ضبط و فرآوری پسته در مناطق پسته خیز ایران ، کلیه فرآیند شکست، پوست گیری مغز پسته و سورتینگ را انجام می دهد.

مغز پسته های دو پوست شده، دندانه و سایر انواع مغز پسته به صورت تخصصی در از این واحد صنعتی به بازار های مختلف خارجی عرضه می گردد. در این مجموعه انواع مغز پسته با کیفیت های مختلف برای بازارهای صادراتی تولید می گردد.

مهم ترین بازارهای مغز پسته پوست گیری شده عبارتند از:

  • آلمان
  • چین
  • عراق
  • ایتالیا
  • ژاپن

البته برای هر یک از این بازارها گریدهای مختلف با کیفیت های متفاوتی ارسال می شود.

در مجموعه تولیدی شادیز انواع مغز پسته با بسته بندی های مختلفی در بازار به فروش می رسد. که هزینه های بسته بندی هر کدام از این روش ها با یکدیگر متفاوت است.

از جمله بسته بندی های مغز پسته عبارتند از:

گونی ۵۰ کیلویی

کارتن ۱۰ یا ۱۲ کیلویی

کارتن ۱۰ یا ۱۲ کیلویی وکیوم شده

و…

جهت اطلاع از قیمت محصولات و بسته بندی با بخش فروش ارتباط بگیرید.

ارسال مغز پسته سبز پوست گیری شده به عراق

همانطور که گفتیم از مغز پسته پوست گیری شده برای صادرات به عراق استفاده می شود. این محصول در دسته مغز پسته های لوکس و درجه یک برای عراق قرار می گیرد.

فروش این محصول در کنار مغز پسته های گل دارو پسته ایرانی در بازار کردستان و اربیل عراق از رونق بسیار خوبی برخوردار است. مسیر ارسال این محصولات از طریق مرز های غربی ایران از جمله مرز های تمر چین، پرویز خان و باشماق صورت می پذیرد.

مهم ترین نکته در ارسال مغز پسته به عراق حجم سفارش است. در صورتی که حجم سفارش بالا باشد و یک ماشین به صورت دربستی ارسال شود هم هزینه ها کاهش می یابد و هم بسته بندی آن ها بدون آسیب به دست خریدار می رسد.

اما زمانی که حجم خرید پایین است محصول از طریق باربری ایران _ عراق ارسال می شود و احتمال آسیب رسیدن به بسته بندی و محصولات زیاد است.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

 

مغز پسته

فروش مغز پسته پوست گیری شدهفروش مغز پسته پوست گیری شده در عراقفروش مغز پسته در عراقمغز پسته پوست گیری شدهمغز پسته در عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *