قیمت بادام درختی با پوست _بازرگانی شادیز

قیمت بادام درختی با پوست

قیمت بادام درختی با پوست _بازرگانی شادیز انواع بادام درختی را با قیمت مناسب به فروش می رساند قیمت بادام با توجه به فاکتورهای مختلفی متفاوت است.

قیمت بادام درختی با پوست

قیمت بادام درختی با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت بادام با پوست با توجه به میزان مغز و درجه کیفی آن متفاوت است بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام کاغذی. هر یک از انواع بادام در بازار بصورت عمده و یا جزئی خرید و فروش می شود قیمت خرید بادام عمده با قیمت آن بصورت خرد متفاوت است و مسلما خرید بادام عمده ارزانتر و به صرفه تر است در بین انواع بادام،بادام سنگی قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع بادام دارد و بادام کاغذی بالاترین قیمت را در بین انواع بادام دارا می باشد قیمت خرید بادام در فصل های اولیه برداشت ارزانتر است با نزدیک شدن به ایام پایانی سال میزان عرضه و تقاضا افزایش پیدا می کند به همین دلیل نرخ بادام نیز بیشتر می شود.

به دلیل نوسانات بازار قیمت بادام بصورت مداوم در حال افزایش و یا کاهش است به همین دلیل قیمت ثابتی ندارد دوستان عزیز می توانند جهت دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایند.

فواید بادام

بادام از محبوب ترین خشکبارها در بین مصرف کنندگان و عضو ثابت آجیل های ایرانی است مغز بادام درصد چربی بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است روغن بادام را برای مصارف مختلف خوراکی و دارویی از آن استخراج می کنند مغز بادام سرشار از مواد مغذی و املاخ معدنی است که به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

قیمت بادامقیمت بادام با پوستقیمت بادام درختیقیمت بادام درختی با پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *