عمده فروش گردو در همدان _بازرگانی شادیز

عمده فروش گردو در همدان

عمده فروش گردو در همدان _بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب همدان را بصورت عمده و بدون واسطه در سراسر ایران به فروش می رساند.

عمده فروش گردو در همدان

همدان یکی از بزرگ ترین مناطق تولید و فروش گردو در ایران می باشد این استان با برخورداری از آب و هوای خوب و شرایط جغرافیایی مناسب ،محل مناسبی برای کشت و پرورش گرذو در ایران می باشد مناطق تویسرکان،نهاوند و ملایر از مهم ترین بخش های تولید کننده گردو در این استان هستند ارقام مختلف گردو کاغذی و گردو سنگی در این مناطق کشت و برداشت می شود گردوهای تولیدی همدان مغز پر و سفید هم چنین چربی بی نظیری دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است گردوهای تولید شده در این استان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد .

فروش گردو ی همدان به عنوان مرغوب ترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در ایران همواره از بازار پر رونقی برخوردار است گردوی همدان در کیفیت های مختلف و بصورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود .

گردو یکی از مغذی ترین و خوش طعم ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود میتوان گفت گردو یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین خشکبارها در ایران است به همین دلیل بیشتر بصورت عمده خرید و فروش می شود.

بازرگانی شادیز از تامین کنندگان بزرگ گردوی همدان بصورت عمده در کشور می باشد این مجموعه بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان این محصول ،مرغوب ترین گردوی تولید شده در همدان را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده فروش گردوعمده فروش گردو در همدانعمده فروش گردو همدانفروش عمده گردو در همدانفروش گردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *