قیمت خرید بادام کاغذی خام _بازرگانی شادیز

قیمت خرید بادام کاغذی

قیمت خرید بادام کاغذی خام _بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام کاغذی را بصورت عمده در ایران به فروش می رساند بادام کاغذی از لوکس ترین انواع بادام درختی است.

قیمت خرید بادام کاغذی

قیمت بادام کاغذی با توجه به موارد خاصی تعیین می شود مانند درصد و کیفیت مغز،ضخامت پوسته و تازگی آن.به طور کلی قیمت بادام کاغذی مرغوب از بادام سنگی بالاتر است اما با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است قیمت خرید بادام پوست کاغذی بصورت عمده و خرد نیز با یکدیگر متفاوت است.

مزیت های بادام کاغذی

با دام کاغذی پوسته ی بسیار نازکی دارد و براحتی با فشار دست شکسته می شود به بادام کاغذی بادام منقا نیز می گویند این بادام از لوکس ترین انواع بادام درختی در ایران است و بصورت خام و شور در انواع آجیل و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف استفاده می شود از مزیت های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است به صورتی که بادام کاغذی دو برابر بادام سنگی دارای مغز می باشد درصد مغز این بادام از بادام مامایی نیز بالاتر است  از طرفی راحت جدا شدن و شکسته شدن پوسته ی بادام کاغذی است که سبب محبوبیت آن شده است با این اوصاف بادام کاغذی کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد و مردم از همه اقشار قادر به خریداری آن می باشند تولید این محصول بسیار پر سود می باشد زیرا بادام پوست کاغذی میزان تقاضا و صادرات بالایی دارد.

بادام پوست کاغذی علاوه بر مزیت های نام برده طعم بسیار لذیذ و خواص مغذی فراوانی دارد که به تقویت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن نیز کمک می کند مغز بادام کاغذی سرشار از انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام کاغذی ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید بادام کاغذیقیمت بادام کاغذیقیمت خرید بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *