پسته کله قوچی ممتاز _شرکت تجاری شادیز

پسته کله قوچی ممتاز

پسته کله قوچی ممتاز _شرکت تجاری شادیز عرضه کننده انواع پسته کله قوچی درجه یک بصورت عمده به مشتریان در سراسر ایران می باشد.

پسته کله قوچی ممتاز

پسته کله قوچی پسته ای درشت،گرد و لوکس است و درصد خندانی بالایی دارد این پسته جزو چهار نوع پسته مهم تجاری در ایران می باشد علاوه بر ظاهر درشت ،پسته کله قوچی یکی از خوش طعم ترین پسته ها در ایران است پسته کله قوچی از گروه پسته های فندقی می باشد و با پسته اوحدی هم خانواده است بزرگترین تفاوت پین دو پسته کله قوچی و اوحدی در سایز آن ها است  بیشترین شهرت این پسته بخاطر ظاهر درشت آن است که سبب افزایش صادرات و بازار پسندی آن شده است عمده پسته کله قوچی در شهر رفسنجان و استان کرمان تولید می گردد به دلیل شباهت این پسته به سر قوچ به این اسم نام گذاری شده است انس این پسته پایین است زیرا اندازه آن بسیار درشت می باشد مغز پسته کله قوچی قرمز رنگ و بسیار زیبا می باشد. محصول پسته کله قوچی شادیز بسیار با کیفیت و خوش طعم بوده و درصد خندانی بالایی دارد.

خشکبار شادیز عمده پسته کله قوچی ممتاز را بصورت خام و با پوست به مشتریان ارائه می دهد مشتریان عزیز می توانند از طریق این مجموعه محصول مورد نیاز خود را بصورت دست اول و بدون واسطه از باغدار خریداری نمایند در این روش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.ما همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و کسب رضایت آن ها هستیم.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچیپسته کله قوچی ممتازپسته ممتاز کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *