گردو کاغذی دماوند _شرکت خشکبار شادیز

گردو کاغذی دماوند

گردو کاغذی دماوند _شرکت خشکبار شادیز در زمینه ی خرید و فروش گردوی دماوند بصورت عمده در ایران فعالیت می کند گردوی دماوند از مرغوبترین گردوهای ایرانی است.

گردو کاغذی دماوند

شهرستان دماوند یکی از مناطق مهم تولید گردو در ایران می باشد این منطقه با برخورداری از شرایط مناسب اقلیمی و آب و هوایی مساعد،مناسب برای کشت و پرورش گردو است تولید و فروش گردو در دماوند از رونق بالایی برخوردار است از مشخصه های اصلی و بارز گردوی دماوند کاغذی بودن و درصد بالای چربی آن است که سبب وجه تمایز آن با سایر محصولات شده است محصولات گردوی این شهرستان پس از برداشت به سایر استان ها و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

درخت گردو

درخت گردو از درختان بسیار ارزشمند است که علاوه بر میوه از ریشه،ساقه،برگ و چوب آن استفاده می شود این درخت در مناطق معتدل و کوهستانی به خوبی رشد می کند گردو میوه ای گرد و دارای دو پوسته،یک پوسته سبزرنگ و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوسته چوبی که مغز گردو در آن قرار دارد مغز گردو درصد چربی بالا و خواص مغذی فراوانی دارد گردوی ایرانی از پر چرب ترین گردو ها در دنیا است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی نیز استفاده می شود گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

شرکت شادیز توزیع کننده انواع گردو مرغوب بصورت عمده در ایران می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت مستقیم و بدون واسطه و با درجه ی کیفی بالا به مشتریان عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com\

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو کاغذیگردو کاغذی دماوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *