قیمت پسته بسته بندی شده در عراق _ بازرگانی شادیز

قیمت پسته بسته بندی شده در عراق

قیمت پسته بسته بندی شده در عراق _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته را با قیمت های رقابتی به خریداران و تجار در کشور عراق عرضه می نماید.

قیمت پسته بسته بندی شده در عراق

فروش پسته در عراق با توجه با شرایط موجود در این کشور با قیمت ارزان و کیفیت مناسب مد نظر تجار مختلف می باشد. صادرات پسته به عراق به عنوان یکی از بازارهای بزرگ ایران در خاورمیانه بسیار مهم می باشد.

عراق از جمله کشورهایی می باشد که درخواست های زیادی برای انواع پسته در بسته بندی های کوچک دارد. بیشتر تجار و بازرگانان این کشور خواهان پسته هایی با قیمت ارزان هستند. از آن جایی که صنعت بسته بندی در کشور عراق تا حدودی ضعیف است، بازرگانان این کشور اغلب پسته را به صورت بسته بندی خریداری می کنند و در بازار شهرهای مختلف عراق عرضه می نمایند.

فروش پسته ارزان قیمت در عراق

معمولا از پسته های درجه دو ( Class B) برای صادرات به عراق استفاده می شود. پسته های Class B شامل مخلوطی از پسته های خندان طبیعی و مکانیک خندان است. درصد مخلوط این پسته ها به کیفیت و قیمت مد نظر خریداران بستگی دارد. اما باید توجه داشت که پسته های اکبری و احمد آقایی مناسب ترین گزینه برای تهیه کلاس های مختلف به خصوص Class B هستند.

علت آن هم این است که ظاهر پسته های مکانیک خندان و خندان طبیعی آن ها زیاد متفاوت نیست. در صورتی که از پسته های تازه برای تهیه پسته های مکانیک خندان استفاده شود،طعم آن بسیار خوش مزه خواهد بود.

با توجه به ذائقه مردم عراق ،شاهد افزایش درخواست ها برای صادرات پسته تفت داده نیز هستیم. البته باید توجه داشت که معمولا از پسته هایی استقبال می شود که نمک بسیار کمی برای فرآوری آن استفاده شده است. همچنین اگر نوع تفت زعفرانی در بسته بندی استفاده شده باشد در بازار کشور عراق از این نوع بیشتر استقبال خواهد شد. برای افزایش کیفیت پسته های ارزان قیمت یکی از بهترین راه ها استفاده از تفت زعفرانی است.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز آمادگی دارد تا انواع پسته،مغز پسته و فرآورده های آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت در کشور عراق به شما عزیزان تحویل دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ها و نحوه خرید محصول با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

پسته

بسته بندی پستهپسته بسته بندی شدهپسته بسته بندی شده در عراققیمت پسته بسته بندی شدهقیمت پسته بسته بندی شده در عراققیمت پسته در عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *