مرکز فروش پسته اکبری اعلا در قطر _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته اکبری اعلا در قطر

مرکز فروش پسته اکبری اعلا در قطر _ بازرگانی شادیز پسته اکبری اعلا را مطابق نیاز مشتری بصورت فله و بسته بندی شده به کشور قطر صادر می نماید.

مرکز فروش پسته اکبری اعلا در قطر

انواع پسته ایران به صورت فله و بسته بندی شده به کشورهای حوزه ی خلیج فارس نظیر قطر،امارات،عمان و عربستان صادر می گردد. کشورهای حوزه ی خلیج فارس از بزرگترین مقاصد صادراتی انواع پسته های ایرانی به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین مراکز فروش پسته صادراتی ایران در قطر و دیگر کشورهای حوزه ی خلیج فارس به شمار می آید.

فروش پسته در قطر

کشور قطر به عنوان یکی از کشورهای این حوزه روابط تجاری بسیار خوبی با کشور ایران دارد. و در زمینه واردات مواد غذایی از جمله پسته فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس جزو کشورهای کیفیت محور محسوب می شوند. این کشورها به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی اغلب پسته های درجه یک و اعلای ایران نظیر پسته اکبری را خریداری می کنند. پسته اکبری دستچین شده و هم چنین پسته کله قوچی مناسب ترین گزینه برای صادرات به قطر می باشد.

انواع پسته صادراتی ایران به قطر به دو شکل فله و بسته بندی شده انجام می شود. قطر از کشورهای توریست پذیر منطقه است و فروشگاه های زنجیره ای مختلفی در آن فعالیت می کنند. به همین جهت برای فروش محصولات ایرانی گزینه مناسبی است. از طرفی نیز با توجه به موقعیت مکانی این کشور،هزینه های حمل و نقل و قیمت تمام شده محصول بسیار مناسب است.

پسته اکبری لوکس ترین و درشت ترین پسته تولید شده در ایران است که علاوه بر بازارهای داخلی متقاضیان بیشماری در کشورهای خارجی خصوصا کشورهای عربی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان پسته ایران در بازارهای جهانی،آماده تامین انواع پسته درجه یک و با قیمت رقابتی برای تجار محترم در نقاط مختلف می باشد.

جهت مشاوره و خرید انواع پسته با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

فروش پسته اعلا در قطرفروش پسته اکبری اعلا در قطرفروش پسته اکبری در قطرمرکز فروش پسته اعلا در قطرمرکز فروش پسته اکبری اعلا در قطرمرکز فروش پسته اکبری در قطرمرکز فروش پسته در قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *