صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی

صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درختی مامایی را بصورت مغز شده به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی

صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی

بادام رقم مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام شیرین ایرانی است که از آن برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود. رقم بادام مامایی ایرانی از پر طرفدارترین انواع بادام برای صادرات محسوب می شود. این نوع بادام در استان چهار محال بختیاری و اصفهان به صورت عمده تولید می گردد.

بادام رقم مامایی جزو ارقام دیر گل است به همین دلیل در مناطق نسبتا سرد کشت می شود. این نوع بادام به دلیل کیفیت عالی و ارزش غذایی بالا از صادرات پر رونقی برخوردار است. هر ساله حجم بسیار زیادی از این محصول به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند،ترکیه،روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد.

نحوه صادرات بادام رقم مامایی

همانطور که گفتیم بادام مامایی از محصولات صادراتی ایران به شمار می آید. صادرات، مهم ترین هدف تولید بادام مامایی در ایران است.

بادام رقم مامایی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو برای صادرات بادام مامایی معمولا از مغز آن استفاده می شود. طعم مغز بادام مامایی شیرین و رنگ آن زرد است و معمولا درصد دوقلو در آن زیاد است.

بادام مامایی پس از شکست توسط  دسنگاه های مخصوص سورت بندی شده و مغز های درشت و ریز آن از هم جدا می گردد. سپس مغز بادام مامایی را وکیوم و کارتن نموده و برای صادرات آماده می نمایند. وکیوم کردن مغز بادام مامایی با تخلیه هوای داخل پلاستیک سبب ماندگاری بیشتر آن تا زمان مصرف می شود.

قیمت گذاری بادام رقم مامایی چگونه است؟

مغز بادام مامایی را بر حسب سایز آن قیمت گذاری می کنند. یعنی هر چه مغز آن درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد و هر چه کوچکتر باشد قیمت پایین تری دارد.

نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی بدین گونه است که میزان صد گرم از مغز بادام مامایی را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنند. میزان مغز موجود در ۱۰۰ گرم را سایز بادام می گویند.

هر چه تعداد مغز بادام در صد گرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. به طور مثال درشت ترین سایز مغز بادام مامایی ،مغز بادام مامایی ۸۰ دانه است و کوچک ترین سایز آن مغز بادام مامایی ۱۵۰ دانه و بالاتر است.

به طور کلی قیمت بادام مامایی با توجه به کیفیت آن نسبت به دیگر انواع بادام بالاتر است. به همین دلیل نیز مصرف آن در داخل کشور بسیار کم است و بیشترین حجم آن برای صادرات استفاده می شود. لازم به ذکر است که کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران است.این کشور اغلب سایزهای ۸۰ و ۹۰ دانه که درشت ترین سایز مغز بادام مامایی است را از ایران خریداری می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین تامین کننده و صادرکننده بادام مامایی در ایران، انواع بادام درختی شیرین رقم مامایی را به نقاط مختلف دنیا از جمله هند صادر می نماید.

چهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

بادام درختی رقم ماماییبادام درختی شیرین رقم ماماییبادام درختی شیرین ماماییصادرات بادام درختی شیرینصادرات بادام درختی شیرین رقم ماماییصادرات بادام درختی ماماییصادرات بادام رقم ماماییصادرات بادام شیرین مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *