صادرات پسته به ترکمنستان با قیمت مناسب _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته به ترکمنستان با قیمت مناسب

صادرات پسته به ترکمنستان با قیمت مناسب _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت، به کشور ترکمنستان صادر می نماید.

صادرات پسته به ترکمنستان با قیمت مناسب

صادرات پسته به ترکمنستان و دیگر کشورهای همسایه نظیر تاجیکستان،ارمنستان،قزاقستان و آذربایجان از سمت شمال کشور از رونق بالایی برخوردار می باشد. کشور ترکمنستان جزء خریداران قیمت محور پسته ایران است از این رو تجار این کشور اغلب خریدار پسته های ارزان قیمت ایران می باشند.

فروش پسته در ترکمنستان

کشور ترکمنستان از سمت استان خراسان شمالی با ایران همسایه است. این کشور یکی از مهم ترین کشورهای وارد کننده مواد غذایی از جمله پسته از ایران می باشد. تجار ترکمنستانی با توجه به وضعیت اقتصادی کشورشان اغلب پسته های ارزان قیمت را از ایران خریداری می نماید.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا،هر ساله حجم بسیاری بالایی از انواع پسته های ارزان قیمت را به ترکمنستان صادر می نماید.

انواع پسته صادراتی به ترکمنستان عبارتند از:

این نوع پسته ها از رنج قیمتی مناسبی برخوردار هستند و برای صادرات به کشورهای آسیایی مانند ترکمنستان،تاجیکستان و … انتخاب مناسبی می باشند. کشور ایران چندین مرز مشترک با ترکمنستان دارد که سه مرز لطف آباد،باجیگران و سرخس در استان خراسان واقع شده است. به همین دلیل صادرات پسته به ترکمنستان بیشتر از سمت خراسان و از طریق راه های ریلی انجام می شود. استان خراسان یکی از قطب های اصلی تولید و فروش پسته در ایران است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته در ایران،انواع پسته ارزان قیمت را مطابق نیاز مشتری در حجم های بالا فراهم می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات به ترکمنستانصادرات پسته با قیمت مناسبصادرات پسته با قیمت مناسب به ترکمنستانصادرات پسته به ترکمنستان با قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *