مغز بادام درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام درجه یک

مغز بادام درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درجه یک و تازه را با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز در سراسر ایران ارائه می نماید.

مغز بادام درجه یک

بادام از محبوب ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و فسفر است که به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند از مغز بادام بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود .

مغز بادام چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

بادام درختی انواع مختلفی دارد که معروف ترین آن ها عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی . هر یک از انواع بادام به صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود .

مغز بادام با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود قیمت مغز بادام با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که مقدار صد گرم از مغز بادام را اندازه گیری کرده و سپس آن را شمارش می کنند تعداد مغز گردو در صد گرم را سایز گردو می گویند به طور مثال مغز بادام سنگی سایز A.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مرغوب،خوش طعم و تازه ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام

مغز باداممغز بادام درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *