مغز پسته _ صادرات، عرضه، بسته بندی

مغز پسته _ صادرات، عرضه، بسته بندی

مغز پسته _ صادرات، عرضه، بسته بندی /صادرات، عرضه و بسته بندی انواع مغز پسته صادراتی توسط گروه تولیدی شادیز متناسب با نیاز بازار هدف انجام می گردد. این مجموعه همواره سعی نموده محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به خریداران ارائه نماید.

مغز پسته _ صادرات، عرضه، بسته بندی

مغز پسته یکی از محصولات صادراتی ایران است که با توجه به طعم درجه یک و مزیت های فراوان به سراسر دنیا صادرات می شود.

مغز پسته از پسته دهان بسته، پسته خندان  و انواع مختلف پسته نظیر پسته اکبری، پسته احمد آقایی، پسته فندقی و … تهیه می گردد.

انواع مغز پسته ایرانی بسیار خوش طعم تر و با کیفیت تر از سایر انواع مغز پسته است ؛زیرا پسته های ایرانی با توجه به آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب ایران از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان مغز پسته در دنیا به شمار می آید.

انواع مغز پسته ایران

انواع مغز پسته ایران

مغز پسته های ایرانی انواع و محصولات بسیار متنوعی دارد.مغز پسته های ایرانی ارقام مختلف و هر کدام کیفیت های متنوعی دارند به همین دلیل نیز قیمت خرید و فروش آن ها با یکدیگر متفاوت است.

مغز پسته سبز یا مغز پسته کال، مغز پسته گندمی و مغز پسته گل دار نمونه هایی از مغز پسته ایرانی هستند که بیشترین میزان صادرات به صورت سبز یا خام را دارا می باشند.

از اصلی ترین مقاصد صادراتی مغز پسته های ایرانی می توان کشورهای فرانسه، آلمان، چین، هند، ژاپن، ایتالیا و کشورهای عربی را نام برد. کشور آلمان یکی از بزرگترین مشتریان مغز پسته سبز و خلال پسته با کیفیت ایرانی است.

در بین انواع مغز پسته موجود در بازار می توان موارد زیر را نام برد:

  • مغز پسته معمولی یا گل دار
  • مغز پسته سبز
  • مغز پسته گرانول شده
  • مغز پسته گندمی
  • خلال پسته
  • پودر پسته

عرضه کنندگان مغز پسته

عرضه کنندگان مغز پسته

ایران یکی از بزرگترین عرضه کنندگان و صادر کننده مغز پسته به کشورهای مختلف خارجی است. کشور ایران یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان مغز پسته با کیفیت صادراتی است به همین دلیل این محصول در سراسر جهان شناخته شده است.

در نتیجه بازارهای متعددی برای این محصول در کشورهای مختلف وجود دارد که می توان مغز پسته با کیفیت را به مشتریان در سراسر جهان ارائه داد.

برای صادرات مغز پسته درجه یک ایران به کشورهای اروپایی مانند آلمان محصول باید دارای گواهی ها و استاندارد های بهداشتی مورد تایید اروپا باشد. برای صادرات به این منطقه از نمونه های با کیفیت و درجه یک مغز پسته استفاده می شود.

عرضه مغز پسته های درجه یک در  کشورهای عربی، کشورهای اروپایی، چین، هنگ کنگ و.. انجام می شود. یکی از مهمترین بازار ها برای مغز پسته های با کیفیت و ممتاز ایران کشورهای عربی است. استرالیا، اروپا و کانادا نیز خرید خوبی از این محصول دارند.

شرکت شادیز یکی از  عرضه کنندگان مغز پسته در ایران است. در شرکت مغز پسته شادیز، انواع مغز پسته گل دار، مغز پسته سبز، خلال پسته و …به صورت تخصصی تولید شده و در بازار های صادراتی عرضه می شود. 

شما دوستان برای خرید این محصول با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت می توانید با واحد فروش با بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

بسته بندی مغز پسته

بسته بندی مغز پسته

مغز پسته صادراتی متناسب با بازار کشور مقصد تولید و بسته بندی می گردد.

کارخانه تولید و بسته بندی مغز پسته شادیز؛ با توجه به استاندارد ها و اصول بهداشتی هر کشور  این محصول را تولید و بسته بندی می نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیزا توجه به اطلاع از شرایط مورد تایید هر کشور توانایی دارد تا محصولات خود را با کیفیت عالی و با بهترین قیمت مطابق با استاندارد های لازم به تجار و خریداران تحویل نماید.

بسته بندی های متعددی برای مغز پسته استفاده می شود اما رایج ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  1. کیسه ( در اوزان مختلف)
  2. کارتن معمولی (در وزن های ۱۰ و ۱۲/۵ کیلو گرمی)
  3. کارتن وکیوم شده (در وزن ۱۰ کیلوگرمی)

البته در مجموعه شادیز با توجه به درخواست و سلیقه مشتریان همه انواع بسته بندی امکان پذیر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با مشاورین و کار شناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

مغز پسته

انواع مغز پسته ایرانانواع مغز پسته ایرانیبسته بندی مغز پستهتولید و بسته بندی مغز پستهتولیدی مغز پستهشرکت بسته بندی پستهشرکت بسته بندی مغز پستهشرکت صادرات مغز پستهصادرات مغز پستهعرضه کنندگان مغز پستهعرضه کننده مغز پستهعرضه مغز پستهعرضه مغز پسته ایرانیکارخانه تولید و بسته بندی مغز پستهکارخانه مغز پستهکارخانه مغز پسته ایرانیمغز پستهمغز پسته ایرانیمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتیمغز پسته صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *