پسته احمدآقایی یزد درجه یک _بازرگانی شادیز

پسته احمدآقایی یزد

DIGITAL IMAGE


پسته احمدآقایی یزد درجه یک _بازرگانی شادیز عرضه کننده پسته احمدآقایی یزد در ایران می باشد این پسته از محصولات درجه یک استان یزد می باشد.

پسته احمدآقایی یزد

پسته ی احمد آقایی یکی از ارقام مهم پسته است که در یزد بصورت عمده و با درجه ی کیفی بالا تولید می شود این پسته از ارقام لوکس و تجاری در ایران است  پسته احمدی ظاهری کشیده ،بلند و طعمی بی نظیر دارد پسته احمد آقایی یزد علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی دارد که سبب جذب مشتریان شده است فروش پسته در این استان بصورت کلی و عمده انجام می شود پسته ی احمد آقایی یکی از پسته هایی است که از نظر ظاهر،طعم و قیمت بسیار مناسب است که با توجه به گسترش تولید آن میزان تقاضا و مصرف آن بیشتر شده است مناطق زیادی در ایران انواع پسته احمدآقایی را بصورت عمده پرورش می دهند استان یزد یکی از مناطق کشت این پسته با درجه ی کیفی بسیار بالا و صادراتی است بازرگانی خشکبار شادیز انواع مختلف پسته احمدآقایی آجیلی و صادراتی را بصورت عمده به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

پسته از مغزهای بسیار محبوب و ارزشمند ایرانی است که در مناطق مختلف ایران بصورت عمده و با کیفیت بالا تولید می شود از پسته ها بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود درخت پسته در مناطق کویری و دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد رشد می کند.

مشتریان عزیز می توانند در این مجموعه انواع پسته احمدآقایی را بصورت مستقیم و بدون واسطه از باغدار خریداری نمایند کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته درجه یک یزدپستهاحمدآقایی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *