صادرکننده انواع میوه خشک ایران به اروپا

صادرکننده انواع میوه خشک ایران به اروپا_ شرکت شادیز

صادرکننده انواع میوه خشک ایران به اروپا _ شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ ارائه دهنده میوه خشک با کیفیت بالا برای کشورهای سراسر جهان می باشد. محصولات این شرکت به دقت از میوه های مرغوب انتخاب شده و با خط تولید مدرن و در عین حال کارآمد به بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی صادر می گردد.

صادرکننده انواع میوه خشک ایران به اروپا

ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان میوه خشک به کشورهای اروپایی است. کشورهایی نظیر آلمان، هلند، کانادا، ایتالیا ،فرانسه و انگلستان گزینه های مناسبی برای صادرات میوه جات خشک ایران به حساب می آیند.

صادرات میوه های خشک و مواد غذایی به اتحادیه های اروپا  طبق استاندارد  های مورد تایید در این قاره صورت می پذیرد.

ایران از گذشته های بسیار دور تا به امروز منبع غنی بی‌شماری از گیاهان و میوه‌های مختلف بوده است. آفتاب گرم، زمین‌های حاصلخیز و دست‌های توانگر کشاورزان محلی، محصولات غذایی خوشمزه، مغذی و باکیفیت را  چه تازه و چه به صورت خشک شده تولید می‌کنند،. بر اساس اطلاعات و آمار موجود،ایران یکی از صادرکنندگان برتر میوه خشک و آجیل به اتحادیه اروپا محسوب می شود.

بیش از نیمی از آجیل و میوه های خشک جهان در ایران تولید و به بیش از ۱۵۰ کشور صادر می شود. این در حالی است که میزان قابل توجهی از انواع میوه های خشک ایرانی نظیر، کشمش،خرما،انجیر ، زردآلو ، آلو،بادام، پسته ،کیوی و سایر میوه های خشک به بازارهای صادراتی برتر از جمله کشورهای اتحادیه اروپا صادرات می شود.

ایران با سابقه تولید و صادرات بسیار طولانی، به مرکز تولید خشکبار و میوه های خشک با کیفیت و آجیل در جهان تبدیل شده است. ایران با داشتن ظرفیت فوق العاده و انعطاف پذیری در پاسخگویی به نیازهای بین المللی، آماده ارائه برخی از سالم ترین محصولات جهان با طعم و مزه محصول نفیس و کیفیت عالی است.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین صادرکننده خشکبار ایرانی به اروپا آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در اکثر کشورهای این قاره اعلام می دارد.

تیم بازرگانی شادیز با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تولید و صادرات خشکبار و آجیل در خدمت شما می باشد تا محصولاتی را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت مطابق با استانداردهای بهداشتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

خرید عمده میوه خشک

خرید عمده میوه خشک 

میوه های خشک امروزه بسیار محبوب هستند. به خصوص که میوه ها در همه فصول نیستند، میوه های خشک در تمام سنین از نوزاد تا بزرگسال مصرف می شود. امروزه بسیاری از میوه ها به صورت خشک در دسترس هستند. شما می توانید با خیال راحت هر میوه خشکی را که می خواهید به صورت عمده از شرکت تجارت پویا(شادیز) تهیه کنید.

ما تمام محصولات را در بسته بندی های استاندارد و در کمترین زمان ممکن به سراسر جهان ارسال می کنیم.

قیمت میوه خشک

قیمت میوه خشک

قیمت میوه های خشک در مقایسه با میوه های تازه بسیار مناسب است. بیشتر میوه های خشک را می توانید در مجموعه تولیدی شادیز پیدا کنید و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. فروش میوه های خشک شادیز مانند سایر محصولات بسیار بالاست.

برای سفارش و دریافت قیمت محصولات می توانید با واحد فروش شرکت شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبار

انواع میوه خشکانواع میوه خشک ایرانانواع میوه خشک در بازار ایرانبزرگترین صادر کننده میوه خشکتامین کننده میوه خشکتولید کننده میوه خشک در ایران ...تولید میوه خشک صادراتیتولید و بسته بندی میوه خشکتولید و صادرات میوه خشکچیپس میوه خشکخرید آنلاین میوه خشکخرید اینترنتی میوه خشکخرید عمده میوه خشکخرید میوه خشکسایت میوه خشکشرکت آجیل و میوه خشک شادیزشرکت تولید کننده میوه خشکشرکت صادرکننده میوه خشکشرکت صادرکننده میوه خشک در ایرانصادرات میوه خشک ایرانصادرات میوه خشک به آلمانصادرات میوه خشک به اروپاصادرات میوه خشک به اماراتصادرات میوه خشک به انگلستانصادرات میوه خشک به روسیهصادرات میوه خشک به قطرصادرات میوه خشک به هندصادرات میوه خشک صادراتیصادرات میوه خشک عمدهصادرکنندگان میوه خشکصادرکننده میوه خشکصادرکننده میوه خشک به اروپافروش عمده میوه خشکفروش میوه خشکفروش میوه خشک صادراتیقیمت روز میوه خشکقیمت میوه خشککارخانه تولید و بسته بندی میوه خشککارخانه میوه خشک در ایرانمیوه خشک ارگانیکمیوه خشک ایرانمیوه خشک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *