آجیل و خشکبار – شادیز – شرکت خشکبار

آجیل و خشکبار - شادیز - شرکت خشکبار

آجیل و خشکبار – شادیز – شرکت خشکبار , خشکبار شادیز به عنوان یک شرکت صادرکننده انواع خشکبار ایران در بازارهای داخلی و بین المللی در حال فعالیت می باشد.

آجیل و خشکبار – شادیز – شرکت خشکبار

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خشکبار در جهان است و بیش از یک قرن است که به بیش از ۱۵۰ کشور جهان صادرات دارد. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد آن آفتاب فراوان ، آب و هوای مناسب ، خاک حاصلخیز و میزان مناسب بارندگی را ارائه می دهد که باعث می شود طیف وسیعی از گیاهان رشد کنند.

محصولات شادیز از کیفیت بالایی برخوردار است. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما دارای بالاترین استانداردها هستند. ما به عنوان شریک ، از پرورش دهندگان متخصص خود در تلاش های خود برای تولید محصولات سالم و با کیفیت برای مشتریان خود حمایت می کنیم. همکاری نزدیک بر اساس پشتیبانی و مشاوره در مورد روش های کشاورزی بهترین کیفیت و موفقیت را تضمین می کند.

بازرگانی خشکبار شادیز

بازرگانی خشکبار شادیز
در اینجا می توانید به جزوه دقیق ما دسترسی پیدا کنید.

پسته میان وعده محبوب ایرانی و توسط مردم محلی “طلای سبز” نامیده می شود. پسته از محصولات استراتژیک ایرانی است که نه تنها به دلیل حجم تجارت ، بلکه به دلیل کیفیت خاص خود نیز شهرت دارد.

پسته ایران بهترین کیفیت و طعم پسته را در دنیا به خود اختصاص داده است و از این نظر  تولیدات هیچ کجای دنیا قادر به رقابت با پسته های ایرانی نیستند.

انواع پسته ایران و فرآورده های آن دارای تنوع بسیار بالایی هستند. مهمترین فرآورده های پسته ایران شامل مغز پسته، خلال پسته، پودر پسته، گرانول پسته و .. است.

بادام های ما از بهترین مزارع بادام ایران در استان های فارس، چهار محال بختیاری و .. تهیه شده که طعم عالی، بافت ترد، چربی فراوان و ارزش تغذیه ای فراوانی دارند. یکی از محصولات منحصر به فرد خشکبار ایرانی بادام مامایی است که از محصولات استراتژیک ایران به شمار می آید. این محصول که تنها در ایران و آن هم در مناطق استان چهار محال بختیاری تولید می شود روز به روز در بازار های دنیا بیشتر در حال جذب است.

ارگانیک بودن، طعم شیرین، رنگ روشن و ارزش غذایی بالا از مزیت های این نوع بادام ایرانی است. علاوه بر بادام مامایی انواع دیگر بادام ایران مانند بادام محب، بادام سنگی، بادام ربیع و شاهرودی نیز از نظر کیفیت و صادرات از رتبه بالایی در بازارهای جهانی برخوردار هستند.

انواع مختلف کشمش های ما که شامل کشمش سبز، زرد، طلایی، سیاه و .. است از کاشمر قطب تولید کشمش ایران و جهان تهیه می شود که منبع عظیمی از ویتامین ها و مواد معدنی است.

زعفران یک ادویه و محصول بسیار شناخته شده در تمام بازار های دنیا می باشد. زعفران های ما نیز از استراتژیک های کشاورزی ایران  است و نمی توان هیچ کجای دنیا زعفرانی مشابه زعفران ایران را یافت.

زرشک های ما از منطقه خراسان تهیه می شود که رنگ و طعم بسیار عالی داشته و همچنین از تولیدات ارگانیک ایران به شمار می رود.

به طور کلی گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز تمرکز خود را بر روی محصولات کشاورزی قرار داده است که از استراتژیک های محلی ایران هستند و در بازار های داخلی و خارجی توان فروش بالایی دارند.

بازرگانی خشکبار شادیز

 

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز تولیدکننده، فروشنده، توزیع کننده و صادرکننده انواع خشکبار بویژه استراتژیک های کشاورزی مانند پسته و فراورده های آن، بادام مامایی، زرشک، کشمش و زعفران ایران می باشد.

اقدامات ما مبتنی بر چندین سال تجربه در زمینه تولید ، فرآوری، بسته بندی، صادرت و بازاریابی جهانی خشکبار است.

جهت دریافت مشاوره و خرید انواع خشکبار ایرانی با مناسب ترین قیمت در کنار بهترین کیفیت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

آجیل و خشکبار

آجیل شادیزآجیل و خشکبارآجیل و خشکبار شادیزبازرگانی خشکبار شادیزخشکبار ایرانیخشکبار شادیزشرکت آجیل و خشکبارشرکت خشکبارشرکت خشکبار شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *