صادرات بادام محب ایرانی به کویت _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام محب ایرانی به کویت

صادرات بادام محب ایرانی به کویت _ بازرگانی شادیز، از بزرگترین مجموعه های تولید کننده و صادر کننده بادام محب در ایران و خاورمیانه می باشد.

صادرات بادام محب ایرانی به کویت

بادام محب یکی از با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در ایران است. این نوع بادام که با نام بادام پوست کاغذی و سفید نیز شناخته می شود از فروش داخلی و همچنین صادرات بسیار پر رونقی برخوردار است. پوست نازک و طعم شیرین این محصول در کنار قیمت متعادل آن سبب علاقه مندی خریداران و مصرف کنندگان در کشورهای مختلف شده است.

همانطور که می دانید کشورهای عربی مانند کویت از مشتریان لوکس پسند محصولات ایرانی هستند و با توجه به اینکه بادام محب یک محصول لوکس آجیلی است؛کشورهای عربی مانند کویت بزرگترین وارد کنندگان بادام محب به شمار می آیند و بهترین نوع مصرف را دارند.

ما در مجموعه شادیز،بهترین انواع بادام محب ایرانی را تولید کرده و به صورت مستقیم به خریداران و تجار در کشورهای مختلف خارجی عرضه می نماییم.

جهت خرید عمده این محصول و دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

صادرات بادام محب ایرانی به کویت

معرفی بادام محب ( پوست کاغذی)

بادام محب بر خلاف دیگر انواع بادام پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و این موضوع این بادام را تبدیل به یک خشکبار پر مصرف کرده است.

بادام محب علاوه بر پوست نازک، مغز ترد و شیرین همچنین درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد که سبب محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان و خریداران شده است.

بادام محب در مناطق مختلف ایران از جمله استان چهار محال بختیاری،فارس،اصفهان و .. تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام محب متعلق به استان چهار محال بختیاری است. شهرستان های سامان و بن نیز به عنوان قطب اصلی تولید بادام محب در این استان شناخته می شوند.

بادام محب در طعم های مختلفی فرآوری و مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال بادام محب را در طعم های شور،زعفرانی،دارچینی و .. فرآوری کرده و به بازار عرضه می نمایند. البته برای صادرات این محصول اغلب از نمونه خام آن استفاده می شود. دلیل این امر نیز قیمت پایین تر و ماندگاری طولانی تر آن است.

شرکت بازرگانی شادیز، مرغوبترین بادام محب ایرانی را به صورت مستقیم و در تناژهای بالا به خریداران و تجار مختلف در کشورهای عربی از جمله کویت ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

صادرات بادام به کویتصادرات بادام محب ایرانی به کویتصادرات بادام محب به کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *