قیمت بادام منقی پوست کاغذی _ خشکبار شادیز

قیمت بادام منقی

قیمت بادام منقی پوست کاغذی _ خشکبار شادیز بادام منقی عمده را بصورت خام به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید بادام منقی از انواع لوکس بادام درختی است.

قیمت بادام منقی

بادام منقی یا بادام پوست کاغذی یکی از بهترین خشکبارهای ایرانی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود. این بادام  از تنقلات بسیار خوشمزه به حساب می آید بادام منقی کاغذی بادامی است که پوسته ی آن بر روی مغز استحکام کافی ندارد و براحتی با فشار انگشت شکسته می شود. این بادام از محبوب ترین بادام های ایرانی است و میزان تقاضا و صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است .مغز بادام منقی طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد.

قیمت بادام منقی به طور کلی از سایر انواع بادام بالاتر است زیرا هم کیفیت بالا و هم میزان صادرات و فروش بالایی دارد اما قیمت آن با توجه به کیفیت و ارزش غذایی بالای آن بسیار مناسب و متعادل می باشد. قیمت بادام منقی با توجه و در نظر گرفتن موارد خاصی مانند درصد و کیفیت مغز،ضخامت پوسته و تازگی آن تعیین می گردد.غالبا قیمت بادام در فصل های برداشت محصول پایین تر است و در فصل هایی که میزان تقاضای آن رونق پیدا می کند قیمت بالاتری دارد مانند ایام پایانی سال .

از دیگر مزیت های بادام کاغذی میتوان به درصد بالای مغز به پوست آن اشاره کرد .این بادام به دلیل وجود پوسته بر روی مغز نسبت به سایر مغز ها آلودگی کمتری به آن جذب می شود در نتیجه مغز تازه تر و ماندگاری بالاتری داردهم چنین شرایط انبارداری آن راحت تر است از این رو مشتریان زیادی خصوصا در بین تجار دارد.

شرکت تجاری شادیز،این محصول را بصورت عمده و مستقیم از باغدار تهیه و با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خریداری محصول و آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطیی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام منقی

قیمت بادام پوست کاغذیقیمت بادام منقیقیمت بادام منقی کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *