لیست قیمت پسته رفسنجان – خرید پسته با بهترین قیمت

لیست قیمت پسته رفسنجان - خرید پسته با بهترین قیمت_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

لیست قیمت پسته رفسنجان – خرید پسته با بهترین قیمت: شرکت بازرگانی پویا با برند شادیز مجموعه ای از انواع پسته های محبوب رفسنجان را به همراه لیست قیمت روز، رتبه بندی و … برای راحتی خرید شما ارائه می دهد. ارتباط مستقیم ما با تولیدکنندگان عمده و برتر پسته در رفسنجان به ما این امکان را می دهد که بهترین پسته ایرانی را با بهترین قیمت بازار به خریداران عرضه کنیم.

لیست قیمت پسته رفسنجان – خرید پسته با بهترین قیمت

شرکت بازرگانی پویا با برند شادیز مجموعه ای از انواع پسته های محبوب رفسنجان را به همراه لیست قیمت روز، رتبه بندی و … برای راحتی خرید شما ارائه می دهد. ارتباط مستقیم ما با تولیدکنندگان عمده و برتر پسته در رفسنجان به ما این امکان را می دهد که بهترین پسته ایرانی را با بهترین قیمت بازار به خریداران عرضه کنیم.

شرکت بازرگانی پویا (نوتکس) دارای گواهینامه های ISO 22000، HACCP، GMP، حلال و KOSHER در زمینه تولید و عرضه پسته می باشد.
برای مشاوره و لیست قیمت محصولات می توانید با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایید.

کشور ایران بزرگترین تولید کننده پسته در جهان است. تولیدکنندگان عمده پسته ایران به دلیل سطح بالای کشت پسته اغلب در دو استان کرمان و خراسان فعال هستند.

البته قابل ذکر است که پسته در استان کرمان (به ویژه شهرستان رفسنجان) همچنان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دلیل این دعا حجم صادرات از این منطقه است. پسته های رفسنجان به دلیل طعم خوب، درصد مغز بیشتر، ارزش غذایی بالا، قیمت مناسب و ظاهر لوکس معروف هستند.

هیچ پسته ای در دنیا این ویژگی ترکیبی را ندارد. خاک حاصلخیز، هوای سازگار با رشد پسته و وجود تولید کنندگان متخصص در این منطقه در درجه اول به ویژگی های منحصر به فرد مرتبط با پسته رفسنجان کمک می کند.

انواع پسته رفسنجان برای صادرات

انواع پسته رفسنجان برای صادرات - لیست قیمت پسته رفسنجان - خرید پسته با بهترین قیمت_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

از انواع پسته رفسنجان که برای صادرات استفاده می شود می توان به پسته احمد آقایی، کله قوچی، اکبری، فندقی و بادامی اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود بهترین پسته صادراتی را انتخاب و سپس لیست قیمت را از کارشناسان شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز دریافت نمایید.

یکی از نکات مهم در صادرات پسته، شناخت بازار هدف است. به عنوان مثال کشوری مانند کشورهای حوزه خلیج فارس به ظاهر پسته اهمیت زیادی می دهد. پسته های بزرگ و فاخر مانند اکبری و کله قوچی برای صادرات به این منطقه استفاده می شود. در حالی که برای صادرات به کشورهای اروپایی سلامت و میزان سموم بسیار مهم خواهد بود.
در این راستا گروه بازرگانی شادیز گواهینامه های لازم را ارائه خواهد کرد.

بزرگترین صادر کننده و تامین کننده پسته در کرمان-رفسنجان

بزرگترین صادر کننده و تامین کننده پسته در کرمان-رفسنجان - لیست قیمت پسته رفسنجان - خرید پسته با بهترین قیمت_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

عرضه انواع پسته درجه یک یکی از فعالیت های اصلی گروه بازرگانی شادیز می باشد. این گروه امروزه با داشتن سهم زیادی از صادرات پسته یکی از بزرگترین صادرکنندگان و تامین کنندگان  پسته در ایران است.

ما انواع  پسته با کیفیت ذرفسنجان را به اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا،آلمان، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه صادر می کنیم. دفاتر و شرکای ما در سراسر جهان از جمله هند، امارات متحده عربی، آلمان، مصر و سایر کشورها پراکنده هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول را ما ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

پسته

انواع پسته رفسنجانبازار فروش پسته رفسنجانبزرگترین صادر کننده پسته در ایرانبزرگترین صادر کننده پسته در رفسنجانپسته صادراتی رفسنجانتامین کننده پسته در کرمان-رفسنجانتولید کننده پسته در رفسنجانتولید و صادرات پسته رفسنجانخرید انواع پسته رفسنجانخرید پسته از تولید کنندهخرید پسته با بهترین قیمتخرید پسته با قیمت ارزانخرید پسته رفسنجانخرید و قیمت پسته رفسنجانشرکت پسته رفسنجانشرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیزشرکت صادرکننده پسته رفسنجانصادرات پسته رفسنجانصادرکننده پسته در کرمان-رفسنجانصادرکننده پسته رفسنجانصادرکننده پسته کرمانعرضه پسته رفستجانعرضه عمده پسته رفسنجانفروش پسته رفسنجانفروش عمده پسته رفسنجانقیمت پسته رفسنجانقیمت پسته صادراتیقیمت در پسته رفسنجانقیمت روز پستهقیمت روز پسته رفسنجانکارخانه پسته شادیزلیست قیمت پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *