مرکز تولید و عرضه خشکبار صادراتی ایران _ شادیز

مرکز تولید و عرضه خشکبار صادراتی ایران _ شرکت شادیز

مرکز تولید و عرضه خشکبار صادراتی ایران _ شادیز :شرکت تجارت پویا (شادیز) به عنوان مرکز اصلی تولید و عرضه انواع خشکبار صادراتی ایران شناخته می شود. این مجموعه با توجه به حضور چندین ساله خود در این صنعت و تجربه فراوان، قادر است محصولات خود را با کیفیت بالا و خدمات خوب به خریداران در سراسر جهان عرضه نماید.

مرکز تولید و عرضه خشکبار صادراتی ایران _ شادیز

شرکت تجارت پویا (شادیز) به عنوان مرکز اصلی تولید و عرضه انواع خشکبار صادراتی ایران شناخته می شود، این مجموعه با توجه به حضور چندین ساله خود در این صنعت و تجربه فراوان، قادر است محصولات خود را با کیفیت بالا و خدمات خوب به خریداران در سراسر جهان عرضه نماید.

ایران به دلیل گستردگی و دارا بودن محصولات متنوع کشاورزی از تنوع زیادی در زمینه خشکبار برخوردار است. هر ساله هزاران تن خشکبار و آجیل از ایران به کشورهای خارجی صادر می شود و از این طریق سود خوبی کسب می کند.

خشکبار ایرانی مانند پسته ، زعفران ، خرما ، انجیر ، کشمش ، زرشک ، بادام و.. به صورت عمده در کارخانجات شرکت شادیز با استفاده از مدرن ترین دستگاه های دنیا تولید شده و مطابق با استاندارد های جهانی به کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و عربی صادر می گردد.

کشورهای آسیایی و اروپایی بیشترین میزان واردات خشکبار از ایران را دارند. خشکبار ایرانی بیشتر به کشورهای اروپایی ، چین ، روسیه ، ژاپن ، عراق ، برزیل ، استرالیا ، کانادا ، هند، امارات و سایر کشورها صادر می شود.

الزامات صادرات آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار ایرانی در دنیا بسیار معروف است و از کیفیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل خریداران زیادی دارد.

رایج ترین الزامات صادرات آجیل و خشکبار در زیر ذکر شده است:

− سطح رطوبت: حداکثر برای انواع مختلف محصولات تعریف شده است.
− اندازه: برای میوه های خشک و خشکبار متفاوت است.
− مقدار و نوع مواد نگهدارنده
− رتبه بندی کیفیت

در ادامه نحوه کلی و مراحل صادرات خشکبار ایرانی را شرح می دهیم.

مهمترین مراحل صادرات خشکبار ایرانی

مهمترین مراحل صادرات خشکبار ایرانی

موارد زیر از مهمترین مراحل صادرات خشکبار محسوب می شود.

  • انجام بسته بندی استاندارد و لیبل زنی صادراتی.
  • اخذ گواهی های بهداشتی از سازمان مربوطه قبل از گمرک.
  • ارائه محموله خشکبار به گمرک.
  • درخواست و اخذ گواهی های سلامت محصولات در گمرک.
  • تسلیم محموله خشکبار به شرکت های معتبر لجستیک.
  • دریافت بارنامه و تسویه مالی.
  • دریافت الباقی مدارک و گواهی مبدا.

یکی از مهمترین ویژگیهای میوه های خشک تولید شده در ایران ، ماهیت ارگانیک ، طعم لذیذ و خواص تغذیه ای بسیار بالا است که باعث شده این محصولات از محبوبیت قابل توجهی در بازارهای جهانی برخوردار شوند.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز یکی از عمده صادرکنندگان خشکبار در زمینه پسته ، بادام ، کشمش ، خرما ، زعفران و سایر مغزها و میوه های خشک با کیفیت موجود در ایران است. که این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و در بسته بندی مناسب ارائه می دهد.

شادیز یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان پیشرو خشکبار و میوه های خشک در ایران است که با افتخار به مشتریان و شرکای خود در سراسر جهان خدمت می کند.

تلاش بی‌وقفه ما با مشتریان و تولیدکنندگان برای ایجاد نوآورانه محصولات جدید برای خدمت به بازارهای جهانی باعث شده است که ما به عنوان یک تامین‌کننده برجسته که محصولات با کیفیت بالا و مطابق با نیاز مشتریان را تامین می‌کند، پیش برویم.

برای دریافت مشاوره و خرید انواع خشکبار ایرانی می توانید با مدیران فروش مجموعه شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

 

آجیل و خشکبار

آجیلآجیل و خشکبار شادیزانجیر خشکانواع خشکبار صادراتی ایرانبادام ماماییبزرگترین تولید کننده خشکبار در ایرانبزرگترین کارخانه خشکبارپستهتامین کننده آجیل و خشکبارتامین کننده خشکبار در ایرانتولید و پخش آجیل و خشکبارتولید و عرضه انواع خشکبارتولیدکنندگان خشکبار در ایرانخرماخرید آجیل و خشکبارخریداران خشکبار ایرانیخشکبار صادراتی ایرانخشکبار و میوه های خشک ایرانزردآلو خشکزرشکزعفرانشرکت بازرگانی خشکبار شادیزشرکت خشکبارشرکت خشکبار شادیزشرکت صادرات خشکبارشرکت صادرات خشکبار ایرانیصادرات آجیل و خشکبارصادرات خشکبار ایرانیصادرکنندگان خشکبار ایرانصادرکنندگان عمده خشکبارصادرکننده خشکبار در ایرانعرضه خشکبار صادراتیعرضه خشکبار صادراتی ایرانعرضه کننده خشکبار در ایرانعرضه و پخش آجیل و خشکبارفروش خشکبار صادراتیفروش عمده خشکبارفروشنده خشکبار در ایرانقیمت خشکبار ایرانیقیمت صادرات خشکبارکارخانه آجیل و خشکبار شادیزکارخانه خشکبار در ایرانکشمشلیست خشکبار صادراتیلیست قیمت خشکبارمراحل صادرات خشکبار ایرانیمرکز تولید خشکبار در ایرانمرکز تولید عمده خشکبار مرغوبمرکز تولید و عرضه خشکبارمرکز خرید آجیل و خشکبارمرکز خرید آجیل و خشکبار در ایرانمرکز خرید خشکبار ایرانیمرکز خرید خشکبار صادراتیمرکز خرید خشکبار صادراتی ایرانمرکز خشکبار ایرانمرکز صادرات خشکبار ایرانیمرکز عرضه خشکبار در ایرانمرکز فروش خشکبار صادراتیمرکز فروش عمده خشکبارمرکز فروش عمده خشکبار ایرانمغز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *