مغز پسته در کانادا | آجیل های لوکس ایرانی


مغز پسته در کانادا | آجیل های لوکس ایرانی _ مجموعه تولیدی پسته و مغز پسته شادیز نمونه ای از گسترده ترین و متنوع ترین عرضه کننده های انواع فرآورده های پسته ایرانی در دنیاست.

مغز پسته در کانادا | آجیل های لوکس ایرانی

شرکت شادیز مغز پسته لوکس را در کانادا به فروش می رساند. این شرکت آجیل ایرانی را از ایران به کانادا و آمریکا صادر می کند.

معمولاً صادرکنندگان از بهترین و کیفیت بالای مغز پسته ایران برای صادرات به کانادا و آمریکا استفاده می کنند. در واقع شکل ظاهری محصولات برای خریداران مغز پسته در کانادا بسیار مهم است.

بازار مغز پسته پوست بنفش و همچنین مغز پسته سبز در کانادا بسیار متنوع و رقابتی است. علاوه بر انواع طبیعی و عمومی مغز پسته ، مغز پسته وحشی و ارگانیک نیز از محبوبیت زیادی در این بازار برخوردار است.

این استقبال گسترده از محصولات ایرانی باعث شده تا روز به روز بر حجم محموله های این محصول از ایران به کانادا افزوده شود. زرشک،کشمش و زعفران علاوه بر پسته و محصولات آنها در کانادا نیز مورد تقاضا است. در ادامه ، مغز پسته و سایر محصولات پسته در بازار کانادا را بررسی خواهیم کرد.

مغز پسته برای صادرات به کانادا

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان است. تنوع تولید پسته بسیار زیاد است. از طرف دیگر ، انواع مغز پسته نیز بیشتر است.

مغز پسته علاوه بر تفاوت در شکل ظاهری ، از نظر کیفیت نیز تفاوت دارد. هنگام خرید یا صادرات آن به صورت عمده ، باید به پارامترهای کیفی نیز توجه کامل داشته باشید.

برای انتخاب مغز پسته با کیفیت صادراتی ، ابتدا باید بدانیم که مغز پسته برای چه استفاده می شود. برخی از محصولات برای استفاده در شیرینی و بستنی ، برخی دیگر برای مصرف در آجیل یا سایر کاربردها هستند.

بنابراین اولین قدم دریافت اطلاعات از بازار کشور مقصد و خریدار اصلی این محصول است. سپس یافتن کیفیت خوب مغز پسته در ایران کار دشواری نیست. در اینجا برخی از محصولات پرفروش در بازار کانادا آورده شده است.

۱. مغز پسته پوست بنفش ( مغز پسته گلدار)

شرکت ها بیشتر این نوع را با شکستن پسته های دهان بسته تولید می کنند. برای تهیه این محصول می توانید از انواع پسته های فندقی ، احمد آقایی ، بادامی ، کله قوچی استفاده کنید. مغز پسته پوست بنفش نسبت به مغز پسته خام رنگ سبز کمتری دارد اما از رویت بسیار خوبی برخوردار هستند. از این نوع مغز پسته برای کاربردهای مختلف در داخل و خارج از ایران استفاده می شود. در کانادا ، تقاضای زیادی برای مغز پسته پوست بنفش وجود دارد.

نکته مهمی برای این نوع مغز پسته وجود دارد که می خواهید آن را به کانادا صادر کنید: یکنواختی اندازه و شکل را در این مغز پسته فراموش نکنید.

۲. مغز پسته وحشی

مغز پسته وحشی (یا مغز پسته کوهی) در بازار کانادا بسیار محبوب است. این محصول به دلیل رنگ سبز فوق العاده مورد توجه خریداران در کانادا خصوصاً تولیدکنندگان شیرینی جات (باقلوا ، سوهان و …) است. از طرف دیگر ، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از این نوع مغز پسته در ترکیب با پودر پسته استفاده کنند تا رنگ و طعم آن بهتر شود. اندازه این نوع مغز پسته از پسته معمولی کمتر است. مرکز اصلی برداشت هسته پسته سبز در شرق ایران است. استان خراسان بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور است. کارگاه ها و کارخانه های شکست پسته محدودی (تولیدکننده مغز پسته) در این استان در حال تولید پسته وحشی هستند.

۳. پودر پسته سبز

یکی دیگر از محصولات ایرانی با حجم فروش بالا در بازار کانادا ، پودر پسته است. این محصول غالباً برای تولیدکنندگان شیرینی ، کیک ، بستنی و محصولات گوشتی تهیه شده است. برای تولید پودر پسته سبز ، طبق بخش قبلی ، گاهی از مغز پسته وحشی استفاده می شود. با این روش گرچه هزینه کمی بیشتر است اما کیفیت محصول فوق العاده افزایش می یابد.

صادر کنندگان مغز پسته به کانادا

مغز پسته در کانادا | آجیل های لوکس ایرانی

استان های کرمان و خراسان بیشترین سطح زیر کشت پسته را دارند. در این استانها شرکتها و کارخانه های مختلفی در زمینه تولید مغز پسته فعالیت دارند. برای تولید مغز پسته ، فرآیندهای مختلفی برای محصول لازم است که در آخرین مرحله از مرتب سازی و تمیز کردن بسیار مهم است. زیرا با وجود پوست سفت پسته در بین مغز ها ، احتمال ایجاد زخم های دهانی برای مصرف کننده نهایی افزایش می یابد.

در این راستا ، سورت لیزری یا سورت دقیق دستی باید بر روی نوار نقاله آزمایش انجام شود تا محصول با حداقل مواد خارجی آماده بسته بندی شود. یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع مغز پسته ، شرکت مغز پسته شادیزاست. در این شرکت انواع مغز و پودر پسته در بسته های وکیوم شده موجود است.

قیمت پسته

قیمت مغز پسته برای صادرات به کانادا باید طبق پارامترهای مختلف باشد. از این نظر نوع مغز پسته اولین و مهمترین پارامتر است. سپس موارد دیگر مانند کیفیت ، نوع بسته بندی ، محل تحویل و حجم سفارش باید برای محاسبه دقیق قیمت تعیین شود.

برای دریافت لیست قیمت روز محصولات صادراتی شادیز می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

علاوه بر این ، برای صادرات پسته و محصولات آن از ایران به کانادا یا انواع دیگر آجیل ، تغییر اسناد به کشور سوم ضروری است. به طوری که در زمان تخلیه مشکلی پیش نیاید. این کار معمولاً به دلیل تحریم ها و نقل و انتقالات مالی علیه ایران انجام می شود. تیم تجاری ما در صورت نیاز اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

تماس با ما

Uncategorized @faمغز پسته

آجیل ایرانیآجیل لوکس ایرانیآجیل های ایرانیآجیل های ایرانی در کاناداپسته ایرانپسته ایرانیپسته ایرانی در کاناداپسته در کاناداپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی ایرانپسته لوکس ایرانیپسته های لوکس ایرانیصادر کنندگان مغز پسته ایرانصادر کنندگان مغز پسته به کاناداصادر کننده پسته به کاناداصادر کننده مغز پسته به کاناداصادرات پسته به کانادامغز پستهمغز پسته ایران در کانادامغز پسته ایرانیمغز پسته برای صادراتمغز پسته برای صادرات به کانادامغز پسته در کانادامغز پسته شادیزمغز پسته صادراتیمغطز پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *