بادام سنگی درجه یک ایرانی _خشکبار شادیز

بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی درجه یک ایرانی _خشکبار شادیز بادام سنگی مرغوب ایرانی را بصورت عمده به مشتریان ارائه می دهد بادام سنگی از رایج ترین انواع بادام در ایران است.

بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی همانطور که از نامش پیداست دارای پوسته بسیار سخت و محکمی است که برای رسیدن به مغز بادام باید آن را شکست بادام سنگی یکی از متداول ترین و پر متقاضی ترین انواع بادام درختی در ایران است درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در رطوبت کم و در زمین های کشت دیم نیز رشد می کند مغز بادام سنگی طعم شیرینی دارد و از آن بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود مغز بادام سنگی درصد چربی بالایی نسبت به سایر انواع بادام دارد روغن بادام را برای مصارف مختلف خوراکی و موضعی از آن استخراج می کنند بادام سنگی هم چنین به دلیل دارا بودن پوسته ی ضخیم زمان ماندگاری بالاتری نسبت به سایر بادام ها دارد قیمت بادام سنگی از بادام مامایی و بادام کاغذی پایین تر است  بادام سنگی در درجه های کیفی مختلف در ایران بصورت عمده کشت می شود.

بادام از خوش طعم ترین خشکبارهای ایرانی و عضو ثابت آجیل های ایرانی است مغز بادام سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین،ویتامین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک و مرغوب ایرانی را بصورت عمده به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط یا ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی ایرانیبادام سنگی ایرانی درجه یکبادام سنگی درجه یکبادام سنگی درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *