بادام مامایی درجه یک سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام مامایی درجه یک سامان

بادام مامایی درجه یک سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی مرغوب تولید شده در سامان را ب صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

بادام مامایی درجه یک سامان

بادام مامایی سامان از مرغوب ترین و بهترین بادام درختی تولید شده در کشور است منطقه سامان از مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهارمحال بختیاری است آب و هوا و خاک خوب این منطقه محل مناسبی برای کشت و پرورش بادام است .

بادام مامایی با کیفیت ترین بادام درختی تولید شده در ایران است که در استان چهارمحال بختیاری،مناطق حاشیه زاینده رود و اطراف اصفهان تولید می گردد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه آن زود رس است این بادام از نوع بادام سنگی است و پوست چوبی بسیار سختی دارد مغز بادام مامایی رنگ روشن،طعم بی نظیر و چربی فراوانی دارد .

از بادام مامایی بیشتر جهت صادرات استفاده می شود بادام مامایی به صورت مغز و با پوست به کشورهای خارجی هم چون هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر کمی گردد. مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد.

بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود از بادام مامایی به دلیل چربی زیاد در تولید صابون نیز استفاده می شود.

مصرف بادام مامایی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن،استحکام استخوان ها،تقویت حافظه،پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی،جلوگیری از پوکی استخوان و آلزایمر می شود.

قیمت بادام مامایی با توجه به مرغوبیت،درصد و کیفیت مغز هم چنین سایز و تازگی آن محاسبه می شود.

بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی تازه سامان را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام درجه یک سامانبادام مامایی سامانبادایک سامانم مامایی درجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *