صادرات گردوی فارس به کشورهای عربی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات گردو به کشورهای عربی

صادرات گردوی فارس به کشورهای عربی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک فارس را به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می نماید.

صادرات گردوی فارس به کشورهای عربی

استان فارس از مراکز اصلی تولید گردو در کشور است گردوی تولید شده در فارس با توجه به آب و هوا و اقلیم مناسب این استان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و طعم بسیار بی نظیری دارد.

بیش از هفتاد درصد گردوهای تولید شده در فارس به سایر استان ها و کشورهای خارجی مانند کشورهای عربی،حوزه خلیج فارس،عراق و.. صادر می گردد. شهرهای شیراز،سپیدان،بوانات،نی ریز،داراب و.. از مهم ترین مناطق تولید کننده گردو در فارس می باشند. انواع مختلف گردو به صورت با پوست و بدون پوست توسط تجار به کشورهای متعدد صادر می شود و در آمدهای ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

گردو از محبوب ترین و ارزشمند ترین انواع خشکبار است و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد گردو از جمله مغزهای پر چرب است اما چربی آن از نوع مفید است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول خون و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی می شود.

مغز گردو در بین مواد خوراکی بالاترین میزان امگا۳ را دارا می باشد امگا۳ به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند و از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

بیش از ۲۵ در صد از گردوی مصرفی کشور در استان فارس تولید می گرد گردوی فارس از گذشته تا کنون به دلیل طعم بسیار عالی و چربی بالا در بین مردم شهرت دارد. کشت گردو در مناطق مختلف این استان از رونق بالایی برخوردار است به دلیل حجم بالای تولید،این محصول بیشتر به صورت عمده خرید و فروش و یا صادرات می شود.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردو فارس به کشورهای عربیصادرات گردوی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *