تامین کننده بادام اصفهان _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده بادام اصفهان

تامین کننده بادام اصفهان _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی تولید شده در اصفهان را بصورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

تامین کننده بادام اصفهان

استان اصفهان یکی از قطب های تولید کننده انواع بادام درختی در ایران است شرایط اقلیمی خوب اصفهان محل مناسبی برای تولید و پرورش انواع بادام در ایران است انواع بادام درختی از قبیل بادام کاغذی،بادام مامایی،بادام ربیع و بادام شاهرودی بصورت عمده در مناطق مختلف این استان مانند نجف آباد،تیران،کرون و لنجان تولید می گردد.

محصول بادام اصفهان بصورت مستقیم به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد سالیانه حدود ۷ هزار تن بادام از باغ های این استان برداشت می شود بادام های تولید شده در اصفهان به صورت دیم و آبیاری کشت می شود .

بادام درختی اصفهان نیز با درجه های کیفی مختلف و بصورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود بادام از محبوبترین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد کشور ایران پنجمین کشور بزرگ تولید کننده بادام درختی در دنیا است استان اصفهان ،فارس،چهارمحال بختیاری و دیگر مناطق از قطب های تولید کننده بادام درختی در ایران می باشند.

از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است روغن بادام را جهت مصارف مختلف خوراکی،موضعی و درمانی از آن استخراج می کنند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک و تازه اصفهان را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تامین بادام اصفهانتامین کننده بادامتامین کننده بادام اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *