خرید مغز پسته خام _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز پسته خام

خرید مغز پسته خام _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و مرغوب را بصورت خام به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید مغز پسته خام

پسته از مهم ترین و با ارزشترین انواع خشکبار است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود پسته های ایرانی طعم بسیار خوب و تنوع زیادی دارند معروفترین انواع پسته در ایران عبارتند از:پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی هر یک از انواع پسته بصورت مغز و با پوست در بازارهایی سراسر کشور خرید و فروش می شود.

مغز پسته حاوی مواد مغذی مانند انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،مس،منیزیم،فیبر و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی می کند همانطور که می دانید همه ی انواع آجیل ها خواص تغذیه ای فراوانی دارند اما آمار و آزمایشات متعدد نشان داده است که خواص و مزیت های پسته از دیگر انواع آجیل ها بیشتر است به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.

مغز پسته قیمت بالاتری نسبت به پسته با پوست  دارد قیمت مغز پسته با توجه به رنگ،طعم و سایز آن محاسبه می شود مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است مغز پسته نیز مانند پسته به دو دسته مغز پسته کشیده مانند پسته اکبری و احمد آقایی و مغز پسته گرد مانند پسته فندقی و کله قوچی تقسیم می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته خام و درجه یک را بصورت عمده و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون سایر محصولات و قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید مغز پستهخرید مغز پسته خاممغز پسته خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *