مغز گردو سوزنی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردو سوزنی

مغز گردو سوزنی عمده _ شرکت خشکبار شادیز گردو و مغز گردوی سوزنی را بصورت عمدو و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

مغز گردو سوزنی

گردو سوزنی یکی از انواع گردوهای ایرانی است درون پوست چوبی این گردو برآمدگی ها و تورفتگی های متعددی وجود دارد به همین دلیل مغز آن به سختی از پوست چوبی آن جدا می شود به همین دلیل قیمت ارزان تری نسبت به سایر انواع گردو دارد البته قیمت پایین این گردو دلیل بر بی کیفیتی آن نیست مغزاین گردو نیز مانند دیگر انواع گردو خوش طعم است و چربی مناسبی دارد برای بیرون آوردن مغز این گردو باید از وسایل نوک تیز مانند سوزن استفاده کرد.

تنها راه تشخیص گردوی سوزنی شکستن آن است وجود برآمدگی های متعدد درون پوست گردو نشان دهنده سوزنی بودن آن است مغز این گردو نیز به دلیل شکسته شدن هنگام بیرون آوردن از پوست چوبی آن قیمت مناسبی دارد.

گردو از مغذی ترین انواع خشکبار است که از آن برای مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود گردو حاوی انواع ویتامین ها و پروتئین ها و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها کمک می کند مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا سرشار از امگا۳ فراوان است امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

شرکت خشکبار شادیز این محصول را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو سوزنی

مغز گردومغز گردو سوزنیمغز گردو سوزنی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *