تامین کننده بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

تامین کننده بادام مامایی شهرکرد

تامین کننده بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام مامایی شهرکرد را به صورت دست اول از تولید کننده اصلی تهیه و به خریداران ارائه می نماید.

تامین کننده بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی بهترین و با کیفیت ترین بادام درختی تولید شده در ایران است بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان به صورت عمده تولید می گردد بادام مامایی تولید شده در شهرکرد از کیفیت بالایی برخوردار است و به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار مستحکمی دارد مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد مغز بادام مامایی از نظر طعم،چربی و رنگ بسیار مرغوب است مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی در آن صفر است .

بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام مامایی ایران است.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد بادام مامایی در اوایل شهریور ماه برداشت می شوذ بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد از مغز بادام مامایی در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف دارویی،درمانی و به دلیل دارا بودن چربی زیاد در تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد و سلامت بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد.هم چنین از بروز بیماری های مختلف مانند فشار خون،چربی خون،دیابت،آلزایمر،بیماری های قلبی و پوکی استخوان پیشگیری می نماید.

جهت خرید بادام مامایی شهرکرد به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی شهرکردتامین کننده بادام ماماییتامین کننده بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *