تامین کننده و صادر کننده پسته ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده و صادر کننده پسته

تامین کننده و صادر کننده پسته ایرانی _شرکت بازرگانی شادیزانواع پسته مرغوب ایرانی را به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید پسته از معروفترین خشکبار های ایرانی است.

تامین کننده و صادر کننده پسته

پسته،یکی از شناخته شده ترین خشکبارهای ایرانی است کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است پسته های ایرانی کیفیت بالا و طعم بسیار بی نظیر ی دارند پسته های ایرانی علاوه بر کیفیت بالا،تنوع بسیار زیادی دارند که سبب رضایتمندی مشتریان شده است.

معروف ترین ارقام تجاری پسته در ایران عبارتند از:پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی . بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به استان کرمان،یزد و مشهد است پسته های تولید شده در این مناطق بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود پسته های ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد صادرات از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول،انواع پسته درجه یک ایرانی را به مشتریان عزیز در سراسر نقاط ایران و کشورهای خارجی عرضه می نماید.کلیه ی محصولات شادیز بصورت مستقیم از باغدار و بدون دخالت هیچ واسطه ای به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش هم چنین صادرات پسته از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات در سطوح مختلف داخلی و خارجی می باشد. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز و کسب رضایت آنان می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستاهن عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

تامین پسته ایرانیتامین کننده پستهتامین کننده پسته ایرانیتامین کننده و صادر کننده پستهصادر کننده پستهصادر کننده پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *