خرید انواع گردو صادراتی تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید انواع گردو صادراتی تویسرکان

خرید انواع گردو صادراتی تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو صادراتی و مرغوب تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید انواع گردو صادراتی تویسرکان

خرید انواع گردوی صادراتی در تویسرکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شهرستان تویسرکان بزرگ ترین تولید کننده گردوی درجه یک و صادراتی در کشور است. شهرستان تویسرکان قطب اصلی تولید گردو و مغز گردو در استان همدان و ایران است.

مشخصات گردوی مرغوب تویسرکان

مغز درشت و سفید رنگ

درصد چربی بالا

پوست نازک و کاغذی

طعم بسیار لذیذ و کم نظیر

مناسب جهت صادرات

میزان عرضه و تقاضای بالا

همین طور که می بینید گردوی تویسرکان تمام خصوصیات یک گردوی مرغوب را در حد عالی دارا می باشد به همین دلیل خریداران با خیالی آسوده از کیفیت گردو و مغز گردو اقدام به خریداری آن می نمایند.

گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت و مرغوبی بالا به برندی معروف در دنیا مبدل شده است و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد. انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف صادر می گردد.

اصلی ترین خریداران گردوی تویسرکان عبارتند از:

ترکیه

عمان

آلمان

آمریکا

انگلستان

ارمنستان

امارات

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای محل مناسبی جهت کشت و پرورش گردو در ایران است. انواع مختلف گردوی پوست کاغذی و گردو سنگی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد البته بیشترین حجم آن را گردوی پوست کاغذی تشکیل می دهد.

مشتریان گرامی می توانند از طریق این مجموعه عمده گردوی صادراتی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی به صورت کاملا تضمینی خریداری نمایند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva..com

www.shadizva.ir

گردو

انواع گردو صادراتی تویسرکانخرید انواع گردو تویسرکانخرید انواع گردو صادراتی تویسرکانخرید گردو صادراتی تویسرکانگردو صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *