خرید بادام کاغذی با کیفیت شهرکرد _ بازرگانی شادیز

خرید بادام کاغذی با کیفیت شهرکرد

خرید بادام کاغذی با کیفیت شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام کاغذی درجه یک شهرکرد را بصورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

خرید بادام کاغذی با کیفیت شهرکرد

خرید و فروش بادام کاغذی در شهرکرد در حجم های بسیار بالایی انجام می شود. یکی از مهم ترین مناطق تولید کننده بادام کاغذی در ایران،استان چهار محال بختیاری می باشد. شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب اصلی خرید و فروش بادام کاغذی و دیگر انواع بادام درختی مانند بادام مامایی،بادام ربیع و .. شناخته می شود.علاوه بر شهرکرد مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های سامان و بن نیز در زمینه تولید بادام کاغذی فعالیت کرده و هر ساله حجم بالایی از این محصول را روانه بازارهای داخلی و خارجی می نمایند.

خصوصیات بادام کاغذی

بادام کاغذی همانطور که از نام آن مشخص است پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود. بادام پوست کاغذی با نام های بادام سفید و بادام محب نیز در کشور شناخته می شود.

این نوع بادام علاوه بر پوست نازک مغز بسیار ترد و طعم شیرین هم چنین درصد مغز به پوست بالایی دارد. علاوه بر کیفیت بالا این نوع بادام قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد از همین رو از میزان تقاضای بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به داخل بادام و حفظ کیفیت و تازگی مغز بادام می شود از این رو زمان ماندگاری بالا و هم چنین انبار داری آسان تری دارد. بادام کاغذی نمونه ای لوکس و منحصر به فرد از خشکبارهای ایرانی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات و هم چنین برای صادرات استفاده می شود.

صادرات بادام کاغذی

بادام کاغذی یکی از محبوبترین و پر طرفدار ترین انواع بادام های ایرانی است و میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد. بادام پوست کاغذی به کشورهای مختلفی صادر می گردد که عبارتند از:

ترکیه

روسیه

امارات

قطر

عمان

کویت

گرجستان

ارمنستان

افغانستان

و..

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام کاغذی تولید شده در شهرکرد را بصورت دست اول با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی با کیفیتبادام کاغذی با کیفیت شهرکردخرید بادام کاغذی با کیفیتخرید بادام کاغذی با کیفیت شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *