خرید فروش گردو تویسرکان بصورت عمده _بازرگانی شادیز

خرید فروش گردو تویسرکان

خرید فروش گردو تویسرکان بصورت عمده _بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع گردو تویسرکان جهت خرید در ایران می باشد گردو تویسرکان از مرغوبترین گردو های ایرانی است.

خرید فروش گردو تویسرکان

بازرگانی شادیز منبع اصلی تهیه و عرضه ی گردو بصورت عمده در ایران می باشد محصولات این مجموعه بصورت مستقیم از باغدار تهیه و توزیع می گردد مشتریان عزیز می توانند عمده گردو با پوست را در هر حجمی از شرکت خشکبار شادیز بصورت دست اول خریداری نمایند محصولات شادیز با درجه ی کیفی بالا و قیمت های منصفانه به متقاضیان عرضه می گردد. شادیز،هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر محصولات مورد نیاز مشتریان،محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

گردو تویسرکان

منطقه تویسرکان در استان همدان از مهم ترین قطب های تولید گردو در ایران می باشد تویسرکان به دلیل دارا بودن آب و هوا و اقلیم مطلوب،مناسب برای کشت و پرورش گردو در ایران است انواع مختلف گردو مانند گردو سنگی و گردو پوست کاغذی در این شهر تولید می گردد از مهم ترین مشخصه های گردو تویسرکان می توان به طعم لذیذ،درصد چربی زیاد و پری مغز آن اشاره کرد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است بازار خرید و فروش گردو تویسرکان هم در داخل ایران و هم در کشورهای خارجی بسیار پر رونق است. گردو از مغزهای لذیذ و ارزشمند ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود و تقویت عملکرد مغز کمک می نماید گردوهای ایرانی از بهترین گردو ها در دنیا است گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید فروش عمده گردو تویسرکانخرید فروش گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *