خرید مغز پسته احمد آقایی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید مغز پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید مغز پسته احمد آقایی رفسنجان _ بازرگانی شادیز مغز پسته احمد آقایی مرغوب رفسنجان را جهت فروش داخلی و صادراتی به خریداران عرضه می نماید.

خرید مغز پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید مغز پسته احمد آقایی شهر رفسنجان به دلیل گلدار بودن و همچنین رنگ سبز مغز آن از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد. این نوع مغز پسته صادرات بسیار بالایی دارد و حجم عمده آن نیز برای صادرات خریداری می شود.

مغز پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین و زیبا ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایرن است. بهترین نوع پسته احمد آقایی در شهرستان رفسنجان تولید می گردد. از این رو مرغوبترین مغز پسته احمد آقایی نیز در این شهرستان تولید و به بازار عرضه می گردد.

مغز پسته احمد آقایی بیشتر در مصارفی که ظاهر مغز پسته اهمیت دارد استفاده می شود. مغز پسته احمد آقایی از پسته دهان بسته احمد آقایی تولید می شود که به آن مغز پسته شکستنی احمد آقایی نیز می گویند. البته از نوع خندان پسته احمد آقایی نیز برای تولید مغز پسته استفاده می شود که به آن مغز پسته دست شکن می گویند.

خرید مغز پسته احمد آقایی دست شکن

همانطور که گفتیم مغز پسته احمد آقایی با شکستنی دهان بسته است و یا دست شکن خندان. فرایند تولید مغز پسته احمد آقایی دست شکن بدین گونه است که پسته خندان احمد آقایی توسط نیروی انسانی و با دست تبدیل به مغز پسته می شود. در این روش درصد خرد شدگی یا شکستگی مغز پسته بسیار کم و زیر یک درصد است. مغز پسته شکستنی به دلیل شکسته شدن با دستگاه درصد شکستگی بیشتری دارد و در بهترین حالت ممکن درصد شکستگی آن حدود ۵ درصد است.

نوع پسته بندی مغز پسته صادراتی و پسته ایرانی کارتن،کیسه گونی و پلاستیک و کارتن وکیوم شده است. هر کدام از این ها متناسب با نیاز مشتری قابل انجام می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته احمد آقایی رفسنجان را در بسته بندی های متنوع به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

خرید مغز پسته احمد آقاییخرید مغز پسته احمد آقایی رفسنجانخرید مغز پسته رفسنجانمغز پسته احمد آقایی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *