قیمت صادرات مغز بادام مامایی به هند _ بازرگانی شادیز

قیمت صادرات مغز بادام مامایی به هند

قیمت صادرات مغز بادام مامایی به هند _ بازرگانی شادیز در زمینه تولید،فروش و صادرات بادام مامایی به هند و سایر کشورهای خارجی فعالیت می نماید.

قیمت صادرات مغز بادام مامایی به هند

کشور ایران به سبب داشتن اقلیم و آب و هوای خوب از نظر تولید محصولات کشاورزی بسیار غنی است. از جمله محصولات کشاورزی ایران می توان انواع بادام درختی را نام برد. یکی از ارقام با کیفیت بادام درختی ایران، بادام مامایی است که هر ساله حجم بسیار بالایی از آن به کشور هند صادر می گردد.

قیمت مغز بادام مامایی

همانطور که گفتیم بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام ایرانی است و از حجم صادرات بسیار بالایی برخوردار می باشد. بادام مامایی اغلب به صورت شکسته شده و به صورت مغز بادام برای صادرات استفاده می شود. اطلاع از قیمت روز مغز بادام مامایی از موارد با اهمیت برای تجار و صادر کنندگانی است که در این حوزه فعالیت می نمایند.

به طور کلی قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن تعیین می گردد. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد،مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. مغز بادام مامایی ۸۰ و ۹۰ دانه درشت ترین سایز آن است و قیمت بالاتری دارد.

برای محاسبه سایز مغز بادام ابتدا میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنند. تعداد دانه موجود در ۱۰۰ گرم را سایز بادام می گویند. هر چه تعداد دانه مغز بادام در صد گرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

قیمت خرید مغز بادام مامایی در هند

خرید عمده مغز بادام مامایی در ایران از کشاورزان توسط کارگاه های فعال در زمینه شکست و آماده سازی بادام مامایی برای صادرات صورت می گیرد. محاسبه قیمت بادام مامایی در داخل کشور تا حد زیادی بستگی به نرخ ارز دارد. به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور، قیمت بادام مامایی نیز متغیر است. اما این موضوع در کشورهای خارجی مانند هند کمتر وجود دارد زیرا ارزش پول آن ها بیشتر است.

قیمت مغز بادام مامایی در هند چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ دلار است . تفاوت این قیمت گذاری نیز به دلیل تفاوت در سایز مغز بادام مامایی است.

مشخصات بادام مامایی

  • بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری در ایران است.
  • بادام مامایی از ارقام دیر گل بادام است اما میوه ی آن زودرس می باشد.
  • طعم مغز بادام مامایی صد در صد شیرین است و تلخی ندارد.
  • بادام مامایی به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.
  • درصد مغز آن ۵۰ درصد است.
  • مغز بادام مامایی روغن فراوانی دارد.
  • ارزش غذایی بالایی دارد.
  • مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است.

به طور کلی بادام مامایی تمام ویژگی های مفید دیگر انواع بادام را به صورت یکجا دارا می باشد به همین دلیل از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

صادرات بادام مامایی ایران

همانطور که گفتیم بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام های ایرانی است که حدود ۹۰ درصد آن به خارج از کشور صادر می گردد.صادرات بادام مامایی ایران به کشورهای متعددی انجام می شود اما مهم ترین مقصد صادراتی بادام مامایی کشور هندوستان است.

پس از هند کشورهای عربی،ترکیه و روسیه از بزرگترین خریداران بادام مامایی به شمار می روند. به جرئت می توان گفت که بادام مامایی مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در دنیا است. این نوع بادام در سالهای اخیر حجم صادرات بسیار چشمگیری داشته است که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد.

بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین شرکت صادر کننده بادام مامایی در ایران،آماده همکاری با صادر کنندگان و تجار محترم در نقاط مختلف می باشد.

جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

قیمت صادرات بادام مامایی به هندقیمت صادرات مغز بادام ماماییقیمت صادرات مغز بادام مامایی به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *