خرید پسته احمد آقایی اعلا _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته احمد آقایی اعلا

خرید پسته احمد آقایی اعلا _ شرکت خشکبار شادیز پسته احمد آقایی خام و درجه یک را بصورت دست اول و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

خرید پسته احمد آقایی اعلا

پسته احمد آقایی یکی از ارقام تجاری پسته در ایران است که میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم از خارج از کشور دارد این پسته ظاهری کشیده  و بلند دارد و جزو ارقام بادامی به شمار می آید پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد البته کمی از آن کوچکتر است

پسته احمد آقایی پوست سفید و مغز قرمز رنگی دارد که سبب مشتری پسندی آن شده است علاوه بر این پسته احمد آقایی جزو خوش طعم ترین پسته های ایرانی به شمار می رود و درجه خندانی نسبتا بالایی دارد.

از پسته احمد آقایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود بیشترین حجم از پسته احمد آقایی در استان کرمان،یزد و خراسان تولید می گردد و در انس ها ی مختلف بصورت خام و یا فرآوری شده به کشورهای مختلف عربی و اروپایی صادر می گردد.

قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بیشتر است پسته احمد آقایی سرشار از انواع ویتامین ها مانند ویتامینB6 است این ویتامین شادی آور می باشد پسته احمد آقایی هم چنین آهن بسیار فراوانی دارد و به درمان کم خونی و خون سازی در بدن کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز با توجه به نییاز مشتریان پسته احمد آقایی درجه یک و اعلا را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی اعلاخرید پسته احمد آقاییخرید پسته احمد آقایی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *