صادرات بادام به عراق _شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام به عراق

صادرات بادام به عراق _شرکت بازرگانی شادیز از صادرکنندگان انواع بادام بصورت خام به عراق و دیگر کشورهای خریدار این محصول می باشد.

صادرات بادام به عراق

بادام خام ایرانی یکی از پر متقاضی ترین انواع خشکبار ایرانی است که بصورت عمده به کشورهای مختلف من جمله کشور عراق صادر می شود در سال های اخیر با افزایش مبادلات تجاری بین کشور ایران و عراق زمینه ی صادرات محصولات ایرانی خصوصا خشکبار به این کشور فراهم شده است بادام صادراتی ایران بازار خرید و فروش پر رونقی در این کشور دارد یکی از دلایل افزایش فروش و صادرات بادام به کشورهای عربی این است که بادام ایرانی ارزش غذایی بالا و قیمت مناسبی دارد هم چنین بسیار خوش طعم است و تراریخته نیست کشور عراق یکی از بازارهای خوب برای محصولات صادراتی ایران از جمله خشکبار است.

انواع بادام صادراتی ایران

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و از نظر درصد مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.بادام های درختی منبع غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی مانند پروتئین،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،آهن و فیبر خوراکی هستند از این رو میزان مصزف بالایی دارند از بادام های درختی علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز بادام ایرانی درصد چربی بالایی دارد روغن بادام را به منظور مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند روغن بادام نیز هم چون بادام سرشار از مواد و املاح مغذی است از بادام درختی برای تولید صابون نیز استفاده می شود.

بازرگانی خشکبار شادیز صادر کننده انواع خشکبار ایرانی بصورت خام و عمده به کشورهای مختلف خارجی است و به بازارهای متعددی در دنیا دسترسی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید،فروش و صادرات محصولات از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید

تماس با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

صادرات بادامصادرات بادام به عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *