صادرات عمده پسته اکبری به قطر _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات عمده پسته اکبری به قطر

صادرات عمده پسته اکبری به قطر _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی از جمله پسته اکبری را در حجم بالا به کشور قطر صادر می نماید.

صادرات عمده پسته اکبری به قطر

صادرات پسته به قطر و دیگر کشورهای عربی مانند امارات،عمان،کویت،عربستان و بحرین در حجم های بالا انجام می شود. کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از مهم ترین و اصلی ترین خریداران پسته های مرغوب ایرانی به شمار می آیند. به این کشورها به اصطلاح کشورهای کیفیت محور می گویند. کشورهای عربی مانند قطر به دلیل نداشتن محدودیت مالی اغلب پسته های درجه یک و با کیفیت ایرانی مانند پسته اکبری را خریداری می نمایند.

انواع پسته صادراتی به قطر

پسته مهم ترین محصول صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی محسوب می شود. پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و طعم بسیار عالی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد. انواع پسته های ایرانی به ۷۰ کشور دنیا صادر می گردد.

همانطور که گفتیم کشورهای عربی از مهم ترین خریداران پسته های ایرانی هستند و بیشتر تمایل به خرید پسته های لوکس از ایران دارند.

انواع پسته صادراتی به کشورهای عربی مانند قطر عبارتند از:

_ پسته اکبری دستچین شده

_ پسته کله قوچی درشت

_ پسته احمد آقایی انس پایین

در بین ارقام بالا پسته اکبری بیشترین حجم از صادرات به کشورهای عربی را به خود اختصاص داده است. پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است. این نوع پسته ظاهری درشت،کشیده و درجه خندانی بالایی دارد از این رو از آن بیشتر برای مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای لوکس پسند استفاده می شود. بیشترین حجم تولید پسته اکبری متعلق به شهرستان رفسنجان و انار در استان کرمان است.

صادرات پسته به قطر

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله قطر از مهم ترین کشورهای خریدار پسته های لوکس و اعلای ایران هستند. قطر از کشورهای توریستی حوزه خلیج فارس است و هر ساله حجم زیادی از گردشگران به قطر سفر می کنند که سبب رونق بازار  این کشور شده است.

در این کشور فروشگاه ها و بازارهای متعددی جهت فروش پسته وحود دارد که شرایط مناسبی را برای صادر کنندگان پسته فراهم ساخته است. انواع پسته درجه یک ایرانی از طریق راه های دریایی و در تناژهای بالا به قطر صادر می گردد. صادرات پسته به قطر به منظور مصرف در بازار داخلی و صادرات مجدد آن به سایر کشورها انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با حضور فعال در حوزه تامین و صادرات پسته و کسب تجربه در این زمینه،انواع پسته درجه یک ایرانی را در کوتاه ترین زمان ممکن به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته اکبری

صادرات پسته اکبری به قطرصادرات عمده پسته اکبری به قطرصادرات عمده پسته به قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *