صادرکننده مغز پسته سبز به اروپا

صادرکننده مغز پسته سبز به اروپا

صادرکننده مغز پسته سبز به اروپا _ شرکت صادر کننده مغز پسته شادیز گرید های مختلف مغز پسته سبز را با کیفیت تضمینی و گواهی های لازم به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارسال می نماید.

صادرکننده مغز پسته سبز به اروپا

یکی از تولیدات انحصاری ایرن در زمینه پسته و فرآورده های آن، مغز پسته سبز کالک یا همان مغز پسته پوست گرقته شده است.

مغز پسته سبز از محصولات با ارزش ایرانی است و موارد استفاده زیادی دارد.

این محصول توسط شرکت های صادر کننده ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

در چندین سال اخیر شاهد افزایش صادرات مغز پسته ایران به کشورهای اروپایی بوده ایم. در واقع کشورهای اروپایی از خریداران باالقوه مغز پسته های ایرنی به ویژه مغز پسته کالک سبز هستند.

صادرکننده مغز پسته سبز به اروپا

در زمینه صادرات پسته و محصولات آن به کشور های مختلف به خصوص کشور های اروپایی می بایست به موارد بسیاری از جمله کیفیت و بهداشت محصول،قیمت محصول و همچنین بسته بندی آن توجه ویژه ای داشت تا کالای مورد نظر بتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد.

کشورهای اروپایی حساسیت بالایی در زمینه بهداشت محصولات کشاورزی دارند و مغز پسته ارسال شده به این کشور باید عاری از هر گونه قارچ آفلاتوکسین باشد.

از طرفی مغز پسته سبز کالک میزان آفلاتوکسین پایینی دارد. این نوع مغز همانطور که از نام آن پیداست به شکل کال و نارس از درخت برداشت می شود به همین دلیل احتمال ورود قارچ آفلاتوکسین به آن بسیار کم است.به همین دلیل کشورهای اروپایی تمایل زیادی به خرید این نوع مغز پسته دارند.

بازرگانی صادر کننده مغز پسته شادیز گریدهای مختلف مغز پسته سبز را همراه با گواهی های لازم و با بسته بندی های استاندارد به کشورهای مختلف اروپایی صادر می نماید.

 لیست قیمت گرید های مختلف مغز پسته سبز

لیست قیمت گرید های مختلف مغز پسته سبز

قیمت مغز پسته یکی از مهمترین فاکتورها برای تجار و بازرگانان است.

قیمت مغز پسته با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که در زیر به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره شده است:

  • رنگ مغز پسته
  • سایز مغز پسته
  • سطح بهداشت مغز پسته و میزان آفلاتوکسین
  • درصد شکستگی مغز پسته
  • نوع بسته بندی
  • حجم خرید
  • نحوه تحویل بار
  • قیمت ارز

مغز پسته کالک سبز گرید های مختلفی دارد و گرید S آن دارای بالاترین کیفیت و قیمت می باشد و به عنوان یک محصول لوکس شناخته می شود.

برای دریافت قیمت روز،مشاوره، خرید و صادرات مغز پسته سبز می توانید با مشاورین مجموعه بازرگانی شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

 

 

 

مغز پسته

بازرگانی مغز پسته شادیزپسته شادیزشرکت صادرکننده مغز پستهصادرکننده مغز پستهصادرکننده مغز پسته به اروپاصادرکننده مغز پسته سبزقیما مغز پستهقیمت مغز پسته سبزمغز پسته ایرانیمغز پسته پوست گرفته شدهمغز پسته دو پوستمغز پسته سبزمغز پسته سبز شادیزمغز پسته کالک سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *