صادر کننده برتر پسته احمد آقایی به امارات _ شرکت بازرگانی شادیز

صادر کننده برتر پسته احمد آقایی به امارات

صادر کننده برتر پسته احمد آقایی به امارات _ یکی از بهترین ارقام پسته ایرانی، احمد آقایی است که صادر کننده های حوزه خشکبار تمایل دارند این محصول را در بازار کشور های مختلف از جمله امارات و کشورهای اروپایی عرضه نمایند.

گروه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از فعالان حوزه صادرات خشکبار آماده همکاری با مشتریان از سراسر جهان می باشد.

صادر کننده برتر پسته احمد آقایی به امارات

امارات در زمینه خرید پسته ایران یکی از کشور های فعال می باشد و در این میان برای بازار داخلی این کشور نوع پسته احمد آقایی توصیه می شود که صادر کننده ها و تولیدکنندگان برتر آن در رفسنجان فعال اند.
پسته احمد آقایی از جمله برترین و بهترین نوع پسته محسوب می شود که از طریق صادر کننده این محصول با کیفیت بسیار بالایی به امارات صادر می گردد و از سهم فروش بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.
پسته احمد آقایی نوعی از پسته می باشد که تنها در کشور ایران تولید می شود و به سبب کیفیت بسیار بالایی که از آن برخوردار می باشد با فروش رو به رشدی همراه است و سالانه به سایر کشور ها صادر می گردد.

صادر کننده برتر پسته احمد آقایی به امارات

از مهمترین دلایل محبوبیت این نوع پسته این است که پسته احمد آقایی از رده پسته های لوکس خندان کشیده است که برای بسیاری از کشور ها بخصوص امارات، هند، هلند، آلمان و اسپانیا صادر می شود.
قیمت مناسب آن در مقایسه با دیگر انواع عامل دیگری است که سبب افزایش توجه به آن در بازار صادرات پسته خندان می شود.

شرایط کاشت، داشت و برداشت آن به گونه ای است که از نظر بهداشتی سطح سلامت بسیار بالایی دارد و می توان آن را به راحتی برای صادرات به بازار کشور های اروپایی بخصوص المان و ایتالیا که حساس به آفلاتوکسین پسته خندان هستند ارسال کرد.

مرغوب ترین و بهترین نوع از پسته از جمله پسته احمد آقایی را به صورت بی واسطه می توان خریداری نمود و این با پیش شرط ارتباط گیری مستقیم با واحد های برتر فراوری و تولید پسته می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات این محصول به امارات ما را در مجموعه تولیدی خشکبار و پسته شادیز همراهی نمایید.

ارتباط با شادیز

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی شغادیزصادر کننده برترصادر کننده برتر پستهصادر کننده برتر پسته احمد آقاییصادر کننده پسته احمد آقاییصادر کننده پسته به اماراتصادرات پسته به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *