عرضه بادام مامایی عمده _شرکت بازرگانی شادیز

عرضه بادام مامایی عمده

عرضه بادام مامایی عمده _شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

عرضه بادام مامایی عمده

بادام مامایی از مرغوب ترین انواع بادام درختی در ایران است این بادام بومی استان چهار محال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود است بادام مامایی پوست بسیار سخت و مستحکمی دارد مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و میزان چربی از برترین بادام های ایرانی است.

مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی دارد مغز این بادام درشت است و بصورت طبیعی درصد دوقلویی آن بالا است از بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی ایران به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه و روسیه صادر می گردد بادام مامایی در داخل کشور مصرف کمی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و قیمت گرانی دارد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد بادام مامایی چربی فراوانی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون نیز استفاده می شود این بادام ارزش تغذیه ای و درمانی بالایی دارد و از آن در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام مامایی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده اصلی تهیه و بدن واسطه به مشتریان عرضه می نماید .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

عرضه بادام ماماییعرضه بادام مامایی عمدهعرضه عمده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *