فروش بادام درختی ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام درختی ایرانی

فروش بادام درختی ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

فروش بادام درختی ایرانی

بادام درختی یکی از معروفترین و پر مصرف ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیلها استفاده می شود.

انواع بادام درختی در ایران عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارد و به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود.

مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر و منیزیم است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها هم چنین پیشگیری از پوکی استخوان می شود خوردن بادام سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می شود بادام هم چنین به بهبود عملکرد مغز و قلب نیز کمک فراوانی می کند.

قیمت بادام درختی با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن متفاوت است قیمت بادام با پوست را با توجه به میزان مغز آن محاسبه می نمایند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک و مرغوب ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت عمده از تولید کننده اصلی تهیه و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

فروش بادامفروش بادام ایرانیفروش بادام درختیفروش بادام درختی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *