فروش بادام محب صادراتی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام محب صادراتی شهرکرد

فروش بادام محب صادراتی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام صادراتی شهرکرد و دیگر مناطق را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش بادام محب صادراتی شهرکرد

فروش بادام محب به عنوان یک محصول آجیلی و لوکس برای صادرات از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار است. بادام محب یا بادام پوست کاغذی یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام در شرکت شادیز است به همین دلیل مجموعه شادیز فروش بادام محب را در راس فعالیت های تجاری خود قرار داده است.

شما می توانید یادام محب و دیگر انواع بادام صادراتی را با بهترین کیفیت و قیمت در حجم های بالا از شرکت شادیز خریداری نمایید.

بادام محب شهرکرد

بادام محب نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است که با نام های بادام پوست کاغذی،بادام سفید و بادام پوست نازک در بازار شناخته می شود. بادام محب پوست بسیار نازک تری نسبت به دیگر انواع بادام درختی مانند بادام سنگی دارد و به راحتی با فشار دو انگشت شکسته می شود. بادام محب در برخی از شهرهای ایران از جمله شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

از مهم ترین ویژگی های این بادام که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است درصد مغز به پوست بالا و قیمت متعادل آن را می توان نام برد. میزان مغز بادام محب از بادام ربیع و بادام مامایی نیز بیشتر است. بادام محب مغز شیرین و بسیار ترد هم چنین خواص تغذیه ای فوق العاده ای دارد.

پوست نازک این نوع بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ کیفیت و تازگی آن می شود. از این رو زمان ماندگاری بالاتر و هم چنین شرایط انبار داری آسان تری دارد.

به طور کلی بادام محب گزینه مناسبی برای مصارف آجیلی و پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و انتخاب مناسبی برای صادرات به صورت عمده و برای مشتریان لوکس پسند است.

کشورهای مقصد صادرات بادام محب

بادام محب از محبوب ترین بادام های تولید شده در ایران است و همواره متقاضیان بیشماری در کشورهای متعدد خارجی دارد . مهم ترین کشورهای خریدار بادام محب عبارتند از:

ترکیه

روسیه

ارمنستان

پاکستان

هند

امارات

قطر

کویت

عمان

چین

و کشورهای اروپایی

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده بادام صادراتی در ایران،انواع بادام و مغز بادام مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم و بی واسطه به تجار داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی :ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام صادراتی محببادام محب صادراتی شهرکردفروش بادام صادراتی شهرکردفروش بادام صادراتی محبفروش بادام محب صادراتی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *