خرید مغز بادام به قیمت عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز بادام به قیمت عمده

خرید مغز بادام به قیمت عمده _ شرکت بازرگانی شادیز مغز بادام درجه یک را در هر تناژی به قیمت عمده به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید مغز بادام به قیمت عمده

مغز بادام یکی از محبوب ترین اجزای آجیل و خشکبار ایرانی است که طعم عالی و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی ،بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود. مغز بادامی درجه یک است که تازه و خوش طعم باشد،رنگ طبیعی داشته باشد و روغن آن بیرون نزده باشد.

شرکت بازرگانی شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول،انواع مغز بادام تازه و خوش طعم ایرانی را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان ارائه می نماید.

قیمت مغز بادام عمده ۹۹

قیمت مغز بادام با توجه به عواملی هم چون نوع مغز بادام،درشتی و ریزی و هم چنین درصد شکستگی مغز بادام محاسبه می شود. قیمت خرید مغز بادام عمده به صورت مستقیم از تولید کننده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

انواع مغز بادام موجود در شرکت شادیز عبارتند از:

مغز بادام مامایی

مغز بادام سنگی

مغز بادام ربیع

مغز بادام زمینی

مغز بادام شاهرودی

مغز بادام کوهی

بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و.. است. مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید و روغنی تشکیل شده است. مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است. البته چربی موجود در بادام از نوع اشباع نشده است و برای سلامتی بدن مفید می باشد.

مرکز فروش عمده بادام و مغز بادام

شرکت بازرگانی شادیز،یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش عمده انواع بادام و مغز بادام درجه یک در کشور است.

شما می توانید جهت خرید عمده و هم چنین صادرات بادام با شرکت بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از قیمت محصولات با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

خرید بادام به قیمت عمدهخرید مغز بادام به قیمت عمدهخرید مغز بادام عمدهقیمت خرید عمده بادامقیمت خرید عمده مغز بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *