فروش بادام منقا(پوست کاغذی) بصورت عمده

فروش بادام منقا

فروش بادام منقا(پوست کاغذی) بصورت عمده در این مجموعه انجام می شود بادام کاغذی از محبوب ترین بادام های درختی است و میزان تقاضای بالایی دارد.

فروش بادام منقا

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی یکی از انواع محبوب بادام درختی است و میزان فروش و تقاضای بالایی دارد بادام کاغذی همان طور که از نامش پیداست پوست چوبی بسیار نازکی دارد و براحتی با فشار انگشت شکسته می شود مغز بادام منقا طعم شیرین و کیفیت بالایی دارد این بادام گزینه ای مناسب برای صادرات بصورت عمده است از بادام منقا بصورت مغز و با پوست در انواع آجیل ها استفاده می شود در واقع بادام کاغذی یک بادام لوکس جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم و جشن های مختلف است. بادام منقا درصد مغز به پوست بالایی دارد میزان مغز بادام منقا از بادام سنگی و بادام مامایی بالاتر است.

قیمت بادام منقا

بادام کاغذی مرغوب پوست نازکی دارد و مغز آن چرب و ترد می باشد نرخ بادام کاغذی با توجه به تازگی،کیفیت مغز و طعم آن متفاوت است قیمت فروش عمده این محصول با قیمت فروش آن بصورت جزئی تفاوت دارد بادام منقا علاوه بر کیفیت خوب قیمت متعا دل و مناسبی دارد.

خواص بادام منقا کاغذی

مغز این بادام خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و گزینه ی مناسبی برای میان وعده می باشد این بادام دارای انواع ویتامین،پروتئین،پتاسیم،کلسیم،آهن و منیزیم است و کمک شایانی به سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها می کند کلسیم موجود در بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود مصرف مغز بادام برای سلامت پوست و مو نیز مفید بوده و سبب روشن شدن پوست می گردد.

شرکت تجاری شادیز این محصول را با درجه ی کیفی بالا و قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می نماید شما عزیزان می توانید جهت خرید و یا فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام پوست کاغذی

بادام منقابادام منقا پوست کاغذیفروش بادام منقافروش بادام منقا پوست کاغذیفروش عمده بادام منقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *