فروش عمده بادام کاغذی درجه یک _خشکبار شادیز

فروش عمده بادام کاغذی

فروش عمده بادام کاغذی درجه یک _خشکبار شادیز عمده بادام کاغذی را با قیمت مناسب در این مجموعه به فروش می رساند بادام کاغذی از معروف ترین بادام های ایرانی است.

فروش عمده بادام کاغذی

بادام کاغذی که به نام های بادام منقا و بادام محب نیز در ایران معروف است از محبوب ترین بادام های درختی است و میزان تقاضای بالایی دارد پوسته ی این بادام همان طور که از نامش پیداست بسیار نازک است و براحتی با فشار انگشت شکسته می شود مغز بادام کاغذی درشت و شیرین است یکی از مهم ترین مزیت های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب افزایش فروش آن شده است بادام کاغذی ظاهری لوکس دارد و از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود کیفیت بالا در کنار قیمت متعادل این محصول سبب ازایش صادرات آن به کشورهای مختلف شده است مغز بادام منقا کاغذی به دلیل وجود پوسته ی نازک بر روی آن نسبت به سایر مغز ها ماندگاری بالاتری دارد از بادام منقا به عنوان یک تنقلات خوشمزه نیز استفاده می شود شرکت تجاری شادیز این محصول را با درجه ی کیفی بالا و قیمت مناسب به مشتریان در سراسر ایران ارائه می دهد . بادام کاغذی سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که حفظ سلامتی و تقویت بدن کمک می نماید.

کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست عرضه می گردد قیمت بادام کاغذی با توجه به درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی و تازگی آن محاسبه می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل: shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

فروش بادام کاغذیفروش بادام کاغذی درجه یکفروش عمده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *