فروش عمده مغز گردو _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده مغز گردو

فروش عمده مغز گردو _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی تازه و درجه یک ایرانی را به صورت عمده و با بهترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش عمده مغز گردو

گردو میوه ای با ارزش و خوش طعم است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو حاوی انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و فیبر است که به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا سرشار از امگا۳ است و به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود قیمت مغز گردو با توجه به نوع،رنگ و کیفیت آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و کیفیت آن کاهش پیدا می کند به همین منظور شرکت شادیز تا زمان دریافت سفارش های شما گردو را با پوست نگهداری می نماید. مجموعه شادیز مرغوب ترین مغز گردوی ایرانی را به صورت عمده در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

جهت سفارش و یا فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده مغز گردوفروش عمده مغز گردوفروش مغز گردومغز گردو عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *