فروش گردو در استان فارس _بازرگانی شادیز

فروش گردو در استان فارس

فروش گردو در استان فارس _بازرگانی شادیز بزرگترین مرکز فروش گردو در استان فارس می باشد استان فارس از مهم ترین قطب های تولید گردو در ایران می باشد.

فروش گردو در استان فارس

خرید گردوی فارس به عنوان بهترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران بازار پر روتقی دارد  گردو بصورت مغز و با پوست در این استان معامله می گردد انواع مختلف گردوی پوست سنگی و گردو پوست کاغذی در مناطق مختلف این استان بصورت عمده کشت می شود شهرهای بوانات،اقلید،داراب،سپیدان،نی ریز،استهبان و.. از مهم ترین قطب های تولید گردو در این استان می باشند مهم ترین مشخصه ی گردوی تولید شده در فارس طعم بی نظیر و متفاوت هم چنین درصد بالای چربی آن است که سبب شهرت آن شده است حجم قابل توجهی از انواع گردو در این استان هرساله به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.گردو از مهم ترین محصولات کشاورزی فارس است که با کیفیت بالا و تنوع خوب تولید می گردد گردو از خوش طعم ترین و مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

شرکت تجاری شادیز بزرگترین مرجع تامین انواع گردوی فارس بصورت عمده و بدون واسطه در ایران است متقاضیان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه از این مجموعه خریداری نمایند سفارش انواع گردو سوزنی،کاغذی،سنگی و گردو صادراتی پذیرفته می شود.

در صورت تمایل به خریداری محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و کسب رضایت آن ها می باشد تیم شادیز همواره آماده ی خدمت رسانی به هم وطنان کرامی می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو در استان فارسفروش گردو در فارسفروش گردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *