قیمت فروش پسته و مغز پسته در هند _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت فروش پسته و مغز پسته در هند

قیمت فروش پسته و مغز پسته در هند _ بازرگانی خشکبار شادیز، انواع پسته و مغز پسته مرغوب ایرانی را با قیمت مناسب به تجار هندی عرضه می نماید.

قیمت فروش پسته و مغز پسته در هند

پسته و مغز پسته در هند حجم فروش بالایی دارد.

انواع پسته احمد آقایی، اکبری و بادامی با قیمت های رقابتی در کنار مغز پسته از ایران به هند ارسال می شود.محصولات عرضه شده در هند باید از نظر کیفیتی درجه یک و مرغوب باشند.

بسته بندی پسته معمولا در گونی های ۵۰ کیلوگرمی و مغز پسته اغلب در کارتن های ۱۰ کیلوگرمی برای صادرات به هند آماده می گردد.

پسته و مغز پسته ایران

پسته و مغز پسته ایران

ایران و آمریکا به عنوان دو تولیدکننده اصلی انواع پسته و مغز پسته در دنیا شناخته می شوند.در این کشور ها انواع پسته در حالت های مختلف تولید شده و روانه بازار می شود.

در ایران ۵ نوع شناخته شده انواع پسته تولیدی عبارتند از:

  1. پسته اکبری
  2. پسته احمد آقایی
  3. پسته کله قوچی
  4. پسته فندقی
  5. پسته بادامی

این محصولات علاوه بر استان کرمان در استان های دیگر مانند خراسان و یزد نیز تولید می گردد. انواع پسته های مذکور در کنار مغز پسته در حجم های بالا در این مناطق تولید می شود و روانه بازارها و کشورهای مختلف خارجی می گردد.

صادرات مغز پسته به هندوستان

صادرات مغز پسته به هندوستان

یکی از محصولاتی که برای صادرات به کشور هند زیاد مورد استفاده قرار می گیرد مغز پسته است.مغز پسته ارسالی به کشور هند باید دارای طعم خوب و ظاهر زیبایی باشد باشد زیرا از این محصول بیش تر برای تولید انواع شیرینی جات  در این کشوراستفاده می شود.

مغز پسته های دهن بست یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات از ایران به هند می باشد.

در بین ۵ نوع پسته صادراتی ایران ۳ رنوع زیر بیشترین میزان فروش در بازار هند را دارد:

  1. پسته احمد آقایی
  2. پسته اکبری
  3. پسته بادامی

وجه اشتراک تمام این انواع، قرار گرفتن در رده پسته های کشیده (Long) است. پسته های کشیده اغلب به صورت خام برای بازار هندوستان ارسال می گردد.

مسیر ارسال پسته و مغز پسته به هند معمولا از بندر عباس به بنادر ناواشیوا و بمبئی است.در این مسیر خطوط مختلف دریایی سرویس دهی می کنند و قیمت حمل آن بسیار مناسب است.

در برخی از بازه های زمانی می توان با کمتر از ۴۰۰ دلار یک کانتینر ۴۰ فوت را از بندرعباس به بنادر هند رساند. همه این موارد سبب شذه تا قیمت پسته و مغز پسته در هند بسیار رقابتی شود.

صادرات عمده انواع پسته و مغز پسته شادیز

صادرات عمده انواع پسته و مغز پسته شادیز

یکی از شرکت های فعال در زمینه صادرات انواع پسته و مغز پسته به هند، مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز است.فعالیت اصلی این مجموعه در صادرات انواع پسته ،مغز پسته و دیگر خشکبار مرغوب ایرانی از جمله مغز بادام مامایی می باشد.

صادرات این محصولات از شرکت بازرگانی شادیز در حجم های بالا به کشور هند انجام می شود.

سفارشات ارسالی به هند کاملا مطابق با نیاز دقیق مشتریان می باشد.یکی از ویژگی های مهم برای تجار هندی جهت خرید عمده پسته، سفید بودن رنگ پوست صدفی پسته است.

پسته های احمد آقایی و بادامی بهترین پیشنهاد برای تجار و خریداران هندی می باشد.برای مغز پسته نیز مغز پسته های دهان بسته با کمترین میزان لپه و شکسته برای صادرات به هند مورد استفاده قرار می گیرد.

در مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز مغز پسته های صادراتی در کارتن های ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود. البته دیگر انواع بسته بندی نیز با توجه به سلایق مشتریان قابل انجام است. همچنین در صورتی که مشتریان تقاضا نمایند و یا برای افزایش ماندگاری امکان وکیوم کردن کلیه محصولات در این مجموعه وجود دارد.

قیمت روز پسته و مغز پسته صادراتی به هند

برای دریافت قیمت روز انواع پسته اطلاع از موارد زیر لازم و ضروری است.

شما می توانید با داشتن موارد زیر قیمت روز انواع پسته را در کوتاه ترین زمان از همکاران ما در بخش فروش شادیز دریافت نمایید.

۱– نوع پسته

۲- سایز پسته

۳- خام یا نمکی بودن

۴- بسته بندی مورد نیاز

۵- حجم سفارش

۶- محل تحویل

۷- زمان تحویل

۸- نحوه پرداخت و تسویه حساب

برای مغز پسته نیز میزان سالم و یا شکسته بودن محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.تازگی و خوش طعم بودن محصول نیز جز پارامتر های اصلی برای صادرات به هند می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع مختلف پسته و مغز پسته می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز ارتباط بگیرید.

 

 

پسته

فروش پسته و مغز پسته در هندفروش مغز پسته در هندقیمت فروش پسته در هندقیمت فروش پسته و مغز پستهقیمت فروش مغز پستهقیمت فروش مغز پسته در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *