صادر کننده خلال پسته و بادام وکیوم شده _ شرکت شادیز

فروش خلال پسته و بادام

صادر کننده خلال پسته و بادام وکیوم شده _ شرکت شادیز خلال پسته و بادام مرغوب ایرانی را بصورت وکیوم شده به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

صادر کننده خلال پسته و بادام وکیوم شده

بهترین نوع بسته بندی برای خلال پسته و بادام جهت صادرات، بسته های وکیوم شده با گاز ازت می باشد. که ماندگاری بالا داشته و از آسیب های فیزیکی می کاهد و سلامت کیفیت محصول صادر کننده را تضمین می کند.
برای ارسال خلال پسته و بادام به شهر ها و کشور های دیگر باید به گونه ای این کار انجام شود که رطوبت خلال حفظ شود و از طرفی خرد نشود. خلال پسته باید در بسته بندی های وکیوم شده ارسال شود که هوای داخل آن خارج شود تا در مجاورت هوا، چربی خلال تازگی خود را از دست ندهد و در طی مسیر طولانی فاسد نشود و بدون حرکت، خردگی و آسیب دیدگی به مقصد های مورد نظر ارسال گردد.
گروه صنعتی شادیز یکی از شرکت های صادرکننده خلال پسته و بادام وکیوم شده می باشد که به تمامی نقاط دنیا، این محصول را ارسال می نماید.

صادرات خلال پسته و بادام شادیز

خلال پسته و بادام شادیز به دلیل داشتن کیفیت بالا در بازار های بین المللی محبوبیت خاصی دارد و همین موضوع سبب افزایش صادرات این محصول شده است.

خلال پسته و بادام موجود در شرکت بازرگانی شادیز از با کیفیت ترین محصولات محسوب می شوند که صادرات آن ها به صورت مستقیم از کشور ایران به بیش از پنجاه کشور جهان امکان پذیر می باشد.
مغز پسته تولید شده در ایران در بسته بندی های بسیار مختلف و با مقیاس های گوناگونی موجود است که موجب می گردد به شکل ظاهری و کیفیت آن آسیبی وارد نگردد. خلال پسته هرچه سبزتر و کشیده تر باشد در نتیجه از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.
خلال پسته در ایران بیشتر تولید شده در قزوین و کرمان است و کارگاه هایی که این محصول را تولید می کنند عموما خلال بادام نیز تولید دارند.

ایران در سال های اخیر علاوه بر اینکه توانسته است در زمینه صادرات این محصولات نیز فروش خوبی داشته باشد بر استاندارد های صادراتی این محصولات نیز افزوده است.

برای دریافت مشاوره و خرید محصول از طریق راه های ارتباطی با مدیران فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط بگیرید.

خلال پسته

خلال بادام وکیوم شدهخلال پسته و بادام شادیزخلال پسته و بادام وکیوم شدهخلال پسته وکیوم شدهشرکت شادیزصادر کننده بادام وکیوم شدهصادر کننده پسته و بادامصادر کننده پسته وکیوم شدهصادر کننده خلال بادامصادر کننده خلال بادام وکیوم شدهصادر کننده خلال پستهصادر کننده خلال پسته و بادامصادر کننده خلال پسته وکیوم شدهصادرات خلال پسته و بادام شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *